Otse põhisisu juurde

Minu käruhullusest :)

 Mõtlesin, et jagan teiega veidikene oma kärusõltuvust.  Mu abikaasale meeldivad erinevad autod ning nii on meie kodus päris mitmeid autosid, küll uuemaid , küll vanemaid. Minul on aga natuke teistsugused soovid - kärud.

 Käruhullus oli tegelikult mul juba enne laste sündi. Küll ma uurisin ja lugesin ning käisin erinevaid kärusid pidevalt vaatamas ja näppimas.  Kuna kaksikute kärudemaailm on nii huvitav ning kärusid on tegelikult tohutult palju ( meil Eestis on esindatud vaid väga väikene osa nendest ). Minuni on jõudnud ka kärus USA'st ning ütleme nii, et meil siin müüdavate kärudega on need ikka päris erinevad.

 Erinevaid kärusid meeldib mulle katsetada, see käru maailm on lihtsalt nii põnev. Miks ma aga erinevaid kärusid proovin, ongi see, et ma arvan, et rohkem kaksikuid ma ei saa, seega tahaksingi proovida erinevaid kärusid. Erinevaid kärusid on ju nii palju ning kõigil on oma plussid ja miinused.

SIIT saate vaadata meie erinevaid kärusid


 Erinevaid kärusid proovides olen ma suutnud ka leida oma ideaalkäru :) Sellist käru pole küll olemas, aga ehk õnnestub mul kunagi kellelegi oma soovid edastada ja äkki keegi teeb sellise käru :D ( unistada on ju tore ) 

 Paar päeva tagasi ostsin meile retro Emmaljunga, see on pärit 80ndate lõpust. Ütlen ausalt välja, et ma pole vist ühegi käru üle olnud nii uhke, kui olen selle käru üle :) Ideaalis tahaksin lasta teha ühel tuttaval sellele uued katted - isegi vaimusilmas on täpne kujutis, milliseid ma tahan ning loodan, et mu unistus on teostatav :)

 Teate, isegi mu kallis Abikaasa on juba kärude suhtes välja koolitatud. Ta teab täpselt mida kärude juures vaadata, mis on kõige suuremad kuluosad ning milliseid kinnitusi kindlasti üle kontrollida ennem käru ostu. Ütleme nii, et kui tema koolitab mind iga päev autovallas, siis mina teda kärude osas - ehk koostöö on meil hea :) 



Kommentaarid