Otse põhisisu juurde

Aiatoimingutest ning lastest ja nende arengust

 Kuna ma olen viimasel ajal olnud nii "tubli" blogija , siis see kuu ma proovin seda kõike muuta.

 Teate, lapsed on vahepeal niiiii palju kasvanud, et see on lausa jube. Kodus proovivad vaikselt samme teha, hetkel on maksimum sammude arv olnud 5 :) Loodame, et peagi hakkavad nad käima ka, siis on mu elu tunduvalt lihtsam.

 Praegu on õues nii super ilmad, et enamiku ajast veedame väljas. Selle jaoks on meil terrassile ehitatud praegu ajutine aed, mille aga varsti eemaldame ning Abikaasa ehitab korraliku aia terrassile ette, et lastel oleks oma turvapaik , kus nad mängid saaksid. Peagi panen ka liivkasti ülesse, kui puud natuke rohkem lehtes on , et näha kuidas meie hoovi peale päike umbes paistma hakkab.

 Kui juba õue toimetustest rääkida, siis panin ka oma eelkasvatatud tomatid ilusti kasvuhoonesse kasvama, maitsetaimed aga kasvavad toas potis. Maasikataimed unustasin ma see aasta osta, kuid kui praegu osta, siis ei pruugi see aasta veel maasikaid saada. Kuid maasikapeenra teen ikkagi valmis ning ostan taimed ära, sest äkki mõni maasikas ikkagi tuleb ja kui ei tule, siis on vähemalt järgmiseks aastaks olemas.

 Samuti olen viimased 2 päeva aiast eemaldanud võililli, sest eelmised omnikud on meile korraliku võilillepõllu siia jätnud. Mul on ausalt juba foobia nende võilillede vastu, neid lihtsalt on liiga palju.  Aga nendest võililledes on ikk anatuke kasu ka, kuid sellest kirjutan juba lähipäevil :)

Tulles tagasi aga laste juurde, siis Jaanil on viimasel ajal tervis päris kehva olnud. Nohu ja köha kimbutavad ( Liisul on ka pisike köha) nüüd on veel miski allergia ka ning ta magab lihtsalt üüratutes kogustes. Saaksin mina ka nii palju magada, kui Jaan,siis ma isegi ei kurdaks et ma väsinud olen.

 Üks hea uudis on veel , lapsed on lõpuks ometi hakanud magama terve öö. No muidugi tuleb mul öö jooksul ikka mõned korrad ärgata, sest lutid vajavad suhu pistmist, kui need ära kipuvad kaduma. Varsti hakkame ka harjutama ilma lutita olemist ning loodan, et ehk siis saan ma lõpuks ka terve öö ilma ärkamata magada  : )

Kommentaarid