Otse põhisisu juurde

Vajan uut rüperaali

 Ma reaalselt hullun juba. Mu arvuti on endiselt katki ning ma ausalt enam ei tea, millal ma selle remondist tagasi saan.. 
 Täiesti meeletu on neid postitusi telefonist kirjutada, ekraan on liiga väike ja üldse on sada häda.. Ma ikka käin ja jõllitan Valges Klaaris neid macbooke ning mõtlen, et ehk saabub see ilus päev, kui ma end premeerin ning endaga ühe sealt kaasa toon :)
 Ausalt mul on juba kõrini nendest Samsungitest ja Dellidest ja Asustest ning ma ei tea millest veel. Lihtsalt lagunevad.. Kui garantii läbi saab, siis peab ju kohe midagi katki minema ning mina pean selle ikka kõik oma taskust kinni maksma.. 

 Nüüd olengi otsustanud, et järgmiseks ostan endale macbooki , telefon on olemas ning sell kohta pole ju miskit halba öelda ( ma olen telefonina juba aastaid erinevaid iPhonesid kasutanud). 
 
 Oeh, sain end nüüd välja elada ning siiralt loodan, et peagi on üks kaunitar mul kodus :) 

Kommentaarid