Otse põhisisu juurde

1 õnnetus ajab 2. taga

 Me oleme kõik siit blogimaailmast natuke aega nüüd eemal olnud ning sellel on ka väga hea põhjus. Nimelt olin mina vahepeal lastega asumisel, kuna meil pole kodus enam vett. Ega päris täpselt ei praegu ei teagi , kas läks pump või hüdrofoor, kuid targemate inimeste abiga proovime selle lähipäevil selgeks teha. Eks raske ole, kui kraanist vett ei jookse, kuid õnneks pole sõbrad ja sugulased kaugel, kelle juures käia praegu pesemas ( ausalt, ma ei tea, mida me teieta teeks). Nüüdseks oleme mina ja lapsed teist päeva taas kodus ning ütlen ausalt, ma ei kujuta ette, kuidas vanasti hakkama saadi, kui nõusid pidi pesema kahes erinevas kausis ning kraanist vett ei tulnud !

 Ent eks sellel veeprobleemil ole ka omad positiivsed küljed. Nimelt, kui ma praegu saan niimoodi hakkama, siis vähemalt ma tean, et kui peaks midagi juhtuma taas, et vett pole, siis ma saan hakkama! Hullem probleem oleks, kui elekter ära läheks, vot siis ma küll sureks vist ära..

Jätkan nüüd seda postitust õhtul. Nimelt saime teada, et meil veepump lõhki läinud ning käisime uut ostmas. Aga teate, peale pumba vahetamist pole meil ikkagi vett :( oeh, ma olen lihtsalt nii kurb.. Ma juba nii lootsin, et õhtuks on vesi tagasi ning ma saan taas inimesekombel nõusid pesta!

Ja et veeprobleem poleks ainus, siis minu kallis arvuti lakkas täna koostööd tegemast ning hetkel pean trükkima tahvelarvutiga. Selle tahvliga on ikka mega ebamugav trükkida. Klahvide asetus on ka minu jaoks kuidagi nii ebamugav, ma nii harjunud oma õunaga, et kohe kui miski muu aparaat käes, siis minul probleemid :D Ent nüüd ma loodaan, et mu kallis arvuti saab ruttu terveks ning me saame koostööd jätkata :)

Kommentaarid