Otse põhisisu juurde

Harjutame uusi uneharjumusi

 Oleme nüüdseks mõned päevad harjutanud põnne vaid ühe lõunaunega, see on mõjunud superhästi ning nad magavad öösiti hoopis paremini. 
 Esimene päev , kui seda proovisime, siis oli küll raske, sest nad muutusid kuskil 19.30 väga virilateks. Ent suutsime selle üle elada, leidsime neile tegevust ning vedasid kella 21.00ni välja! Tol ööl magasid nad terve öö ning mina sain ka end väljapuhata :) 

 Edaspidi oli juba kergem, neile hakkas mingi kindel rütm sisse tekkima, kuid täna muutus kõik.. Kuna meil oli täna viimast korda ujumine hommikul vara (tõstsime hilisemaks, et saaks lõunaund edasi lükata), siis jäid nad peale seda magama ning olid juba ärkvel kell 1. Ilmselgelt nad kella 13.00st kuni 21.00ni välja ei vea ning nii mul tuligi siis neile veel üks uni võimaldada. Aga teate, see maksis mulle valusalt kätte ! 

 Nüüd ma istungi kell 03.22 üleval , olen just Liisu kärus magama saanud ning tundsin, et pean postituse ära kirjutama, sest ma lihtsalt pole siia natuke aega jõudnud. 

Kommentaarid