Otse põhisisu juurde

Haigusest ning ema-lapse trenniplaanist :)

 Kuna mu arvuti on siiani remondis, siis eile tuli mul meelde, et mu vana arvuti vedeleb ka kuskil ju. Sellel püsib küll ekraan vaid teibiga veel küljes, aga parem ikka, kui mitte midagi :D

 Niisiis otsisin ma selle välja ning tegin ära talle kõik uuendused ja voilaa , ta töötab!

 Aga ma ei tahtnud tulla sellest siia kirjutama, vaid ikka meie tegemistest. Põnnid suutsid üleeile haigeks jääda ning eile lausa oksendasid :( Nohu ja köha kimbutavad ka. Päris õudne on, kui aus olla. Hetkel oleme ravinud seda auruga ning quixx baby'ga ning oleme saanud nohu kontrolli alla. Nüüd, kui oleme terveks saanud, tahan minna Maikenile külla ning tema käest saada ühe taime - kalanhoe. Tema on oma kaksikutel nohu alati selle taimega ravinud ning see on alati aidanud ;)

 Oleks siis sellest veel vähe, et põnnid meil haiged , meie abikaasaga oleme ka tatised. Minul on tegelikult juba parem, ainult kurk veel valutab, aga selle vastu aitab soe tee meega.

 Põnnid muutuvad ka iga päevaga aina asjalikemaks. Kaklevad muidugi ka viimasel ajal jube palju.. Ei teagi, kuidas sellest lahti saada. Jaan on ikka õe vastu julm ja armukade. Nt. kui Liisu võtab mingi mänguasja, siis Jaanil on ka vaja seda ja KOHE ! Siis ta lihtsalt lähebki oma massiga Liisule otsa, seni kuni plika pikali kukub. Teine variant on muidugi ka - Jaan lihtsalt peksab kätega Liisut pähe ja näkku, seni kuni Liisu nutma hakkab ja mänguasjast loobub. Eks ma olen kutile vastu näppe ka andnud ja öelnud , et ei tohi, aga ta hakkab selle peale lihtsalt naerma ( okei, mõnikord hakkab ka nutma).

 Kui terveks oleme saanud, siis seame ka sammud Mõmmila'sse , tahan minna sinna ema-lapse trenni. Ma juba tükk aega olen mõelnud, et võiks ju koos põnnidega trenni teha, aga pole olnud sellist motivatsiooni , et vot nüüd hakkan tegema + muidugi ma pole leidnud netist ka selliseid harjutusi, mis mulle oleks tekitanud tunde, et vot need ongi need harjutused, mis mulle meeldivad. Usun, et kui ma koos teistega selle teekonna ette võtan, siis hakkab ka meeldima ning saan erinevaid treeninguid ka teiega jagada :)

Kommentaarid