Otse põhisisu juurde

10 kuud armastust ❤️

 Jäin oma postitusega nüüd ühe päeva hiljaks , aga mu armsad beebid said juba 10 kuusteks! Nagu ma ikka armastan öelda, siis aeg läheb lihtsalt nii ulmeliselt kiiresti, et kurbus tuleb lausa peale. 

 Aga mis seal ikka, eks paratamatult nad ju kasvavad ja savad targemateks ning suuremateks. Juba 2 kuu pärast on nad aastased!

 Ent mida nad nüüdseks juba oskavad ? 

Käputavad - nad pole meil roomama hakanudki, kohe hakkasid nad ringi käputama. Käputama hakkasid nad tegelikult juba pea 2 kuud tagasi. 
Söövad näputoitu - Me anname neile päris palju asju ise söömiseks kätte. Alustades erinevate puuviljadega ning lõpetades makaronide jms. 
Ajavad toe najal püsti - Absoluutselt kõikide asjade najale ajavad nad end püsti. Samuti kui mul on lahti ununenud riidekapp, siis vinnatakse end riiuli najale püsti ning tühjendatakse kogu riiul :) 
Ei maga tervet ööd - Kui ma järjest ikka loen, et umbes selles vanuses lapsed magavad terve öö, siis meie beebikesed seda ikka veel ei tee. Vastupidi, nad ärkavad kuskil kell 5 ülesse ning arvavad, et rohkem polegi vaja magama jääda! 
Kaklevad - Neil on koguaeg mingi teema, et teiselt on vaja mänguasju ära kiskuda ning kui ei saa , siis virutatakse kohe! Tegelikult on see päris õudne, et nad juba nii noorelt kaklevad, ma ei taha teada, mis saab siis kui see tulevikus jäkub...

 Tegelikult nad vist nüüdseks oskavadki kõike peale käimise, kuid käimisega on veel aega. Loodan, et nad enne aastat kõndima ei hakka, kuna minu arvates on see ikkagi veel liiga vara ning las nad pigem hakkavad käima umbes aastaselt :) 



 


Kommentaarid