Otse põhisisu juurde

Kui lapsed ei maga enam toas

Meil on nüüd niimoodi, et enam toas lõunaunesid ei magata. Eks me nüüd vaikselt harjuta, et saaks ikka lõunaunesid toas ka teha, kuid mis sa teed, kui magamise ajal ainult röögitakse :(

Nüüd olemegi proovinud teha teise lõunaune verandal. Ka see toimub kärus, kuid õnneks ei pes ma käru kiigutama, et nad magaksid. Lihtsalt une jaoks ongi vaja käru. Järgmine samm on meil see, et toome käru tuppa ning paneme nad toas kärru magama. Loodan, et see läheb ka sama kergelt nagu hetkel verandal magamine. Kui saame nad toas ilusti magama, siis proovime mõnda aega niimoodi ja siis juba paneme otse voodisse magama. Loodan siiralt, et kõik läheb praktikas ka sama ladusalt nagu teoorias :) Me proovime  oma teooria järgi ning siis annan ka siia teada, kuidas meil see lõunaunejant lahenduse saab.

Eks ma ise olen selle põhjustanud, et vaid kärus magatakse. Ma ju panin nad heas usus õue magama, et lapsed saavad värskes õhus magada ning see teeb neile head :) Tegelikult minu pärast võivadki nad oma lõunauned õues teha, aga ma jäin lihtsalt tuleviku peale mõtlema, et äkki nad 2 aastaselt ei ole ka nõus lõunaunesid toas tegema.. Õnneks ööuneks jäävad nad ilusti voodis magama, ma ei kujutaks ette, kui me peaks nad ööune jaoks ka kärru toppima, vot see oleks küll juba ülemõistuse.

Lisan teile siia ka vaatamiseks paar pilti meie ilmanautimisest :)

Kommentaarid

  1. Meil on sama probleem. Mõnel üksikul päeval magab laps toas 2h järjest. Muidu ainult poole tunni kaupa. Õues magab väga pikalt aga no heal juhul tunnike lasen magada ja siis toon tuppa edasi magama.

    VastaKustuta
  2. Vastused
    1. Ma elan veel sealt teepealt edasi tagapool :D vaatasin, et tuttav koht ja seda maja seal taustal olen ka näinud, siis taipasingi et ise ju sõidan sealt koju ja elan samas :D

      Kustuta
    2. Ma elan veel sealt teepealt edasi tagapool :D vaatasin, et tuttav koht ja seda maja seal taustal olen ka näinud, siis taipasingi et ise ju sõidan sealt koju ja elan samas :D

      Kustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. Meil oli ka mingi aeg see probleem aga üks hetk tegin nii et kaissu ja tuttu. Paraku karjus ja märatses aga mis see talle andis, väsis ära ja uinus. Aga noh eks me tegime ka vahel nii nagu su teooria on ja saime ilusti hakkama. Vahel keeldus kaisus ja oma voodis magamast, mitu tundi karjus ja keeldus siis kärru ja kööki tuttu ning magas veidi aega ära oma lõuna.

    VastaKustuta

Postita kommentaar