Otse põhisisu juurde

Minu 2016 - Lubadused ning soovid !

Nagu ma juba üle - eelmises postituses lubasin, siis kirjutan teile oma uue aasta lubadustest. Ent mõeldes oma lubaduste peale, tekkis ka soov panna kirja oma soovid - neist mõnigi on materjaalne, kuid usun, et kui ikka midagi väga tahta, siis ka saan selle :)

 Niisiis alustan oma 2016 aasta lubadustega : 

  • Leian koristamiseks rohkem aega ! - Seni olen ma lihtsalt üritanud kuidagi kergelt hakkama saada, et asjad vedelevad nii enam vähem õigetes kohtades, siis nüüd olen ma kuskil nädal aega juba üle päeva koristanud ( tõmban tolmukaga, pesen põrandad jne) , siis on hoopis parem olla :) Seega jätkan ka uuel aastal ! 
  • Istun vähem telefonis ! - Hetkel olen ma end välja lülitanud niimoodi, et võtangi oma telefoni näppu ja passin kas facebookis või siis mängin mingit mängu. Kuid nüüdseks on see kõik ammendanud ja tunnen, et enda väljalülitamiseks on ka muid mooduseid. 
  • Jälgin rohkem oma toitumiskava ! - No ma arvan, et see ei vaa kirjeldamist :D kuna ma tahaks lõpuks olla oma unelmate kaalus, siis lihtsalt peab natuke pingutama 
  • Käin rohkem jalutamas ! - Praegu olen ma mugav olnud, lapsed kärru pannud ja akna alla tudule nad jätnud. Ent nüüd tahaksin hakata rohkem jalutamas käima , mõjub ka kehakaalule hästi. 
  • Juhiload teen ära ! - Kuna enam ilma ei saa kuidagi hakkama, siis tuleb need lihtsalt kiiremas korras ära teha !
  • Vingun vähem ! - Kuna magamatus muudab mu üpris tujukaks, siis on mu kallis abikaasa see, kes saab mu paha tuju enda kaela. Seega , ma ausalt üritan oma tujusid kontrollida. 
Saingi oma lubadused kirja. Arvan, et rohkem pole vaja midagi lubada, muidu ei suuda ma pärast ehk neid kõiki lubadusi täita :D Kuid usun, et neid lubadusi täites, suudan ma ka ise vähe rahulikum olla.

Nüüd aga kirjutan oma soovidest veidike :) 

  • iPhone 6s - Nüüdseks on mul praegune juba päris kaua olnud ning suur unistus on saada endale tutikas :) 
  • Paremat tervist - Tahaks, et igasugu haigused ning muud jamad mind enam ei kibutaks. Või no vähemalt võiks igasugu tervise jamasid vähem olla. 
  • Ideaalkaalu ! - Kuna ma selle nimel andsin juba lubaduse, siis ma veel soovin ka , ega topelt ju ei kärise :) 
  • Puhkust! - Ma oleksin väga õnnelik, kui saaksin mõneks nädalavahetuseks kuskile spasse ära põgeneda. Niimoodi, et lapsed jääksid abikaasaga koju ja mina lihtsalt lebotaks kuskil basseinis või vannis. Oeh, praegu seda kirjutadeski tunnen, et ma tahaks kas või paariks tunniks vanni minna, kõrvaklappidesse mingi hea musa mängima, siider näppu ning ma lihtsalt vedeleks. 
  • Suurepärase ilmaga suve ! - Põnnid mõistavad juba tuleval suvel maailma väga hästi, seega ma soovingi, et selle aasta suvi oleks tõepoolest soe ! :) 
  • Sünnipäeva pidada ! - Ma ei teadnud, kas liigitada see lubaduste või soovide alla :D Kuna ma juba mõned aastad oma sünnipäeva pole tähistanud, siis see aasta ma kuidagi tahaks seda pidada. Tahaks oma sõprad külla kutsuda ning lihtsalt veeta nendega kvaliteetaega :) 

 Saingi lõpuks kõik asjad kirja pandud ning nüüd tundub, et neid lubadusi ning soove polegi nii palju, kui mulle algselt mõtetes tundus. Küll aga loodan, et kõik need asjad ikka täide lähevad ning ma saan aasta lõpus öelda, et jah, mu soovid ning lubadused täitusid :) 




 Kas ka teie andsite uus aasta lubadusi ning soove ? 

Kommentaarid

  1. Minu selle aasta lubadusi oli kaks ainult: perre soetada auto ning teha juhiload ära ja teine lubadus oli et kindla kodu saada kust ei pea kuu kahe pärast välja kolima.

    Selle aasta soov oli teine laps saada ja lapse 2. aasta sünnipäeva tähistada kuskil vahvas kohas.

    VastaKustuta

Postita kommentaar