Otse põhisisu juurde

Tänasest ilusast päevast

 Huvitav , kas ma olen ainuke kes arvab et ööpäev võiks olla hoopis 36 tundi, sest minu meelest jääb sellest 24st tunnist kuidagi natuke väheks..

 Ma lihtsalt ei jõua kõiki oma toimetusi päeva jooksul ära teha ning siis jääb nii palju asju , mida ma teen öösiti oma une arvelt nt. pesu pesemine ja kuivama panemine, pesu triikimine ja lillede kastmine. Mul lihtsalt kulub päevane aeg hoopis teistele tegevustele ära ning siis avastan tavaliselt õhtuti, et oih see ja see on tegemata ning siis teengi need tegemata asjad ära.

 Ma ei näe mõtet, et kui on ilus ilm, siis peaksime selle hoopis nelja seina vahel veetma, kuigi meil on võimalik olla terve pikk päev õues. Miks ma peaksin päiksepaistelise päeva kulutama põranda pesemisele või siis pesu triikimisele ?!?

 Täna oligi üks selliseid päevi , kus me olime terve pika päeva õues. Tundub, et põnnid said korraliku värskeõhumürgituse, sest nad lihtsalt magavad nii sügavalt ning neid isegi ei häiri see, et ma panin ennem nende kõrval pesu kuivama. Ma lihtsalt naudin neid päevi , kui oleme terve perega lihtsalt õues ning grillime ja sööme muid häid asju. Minu meelest võiksid kõik päevad aastas olla sellised mõnusad soojad ja päikeselised , okei , tegelikult võiks ikka mõned vihmased päevad ka olla, sest ma armastan vihmalõhna :)

 Minu armas ämm tõi täna beebitarvete koti mulle, oii kui rahul ma sellega olen. Olen küll neid erinevaid vaadanud, kuid ükski neist pole päris see mida mina tahaksin, kuid see, mis ta mulle täna tõi on ülimalt hea ! Sellel on kaasas mähkimisalus ning sees on suur termosahtel, kuhu ma saan põnnide sooja vee panna :) Ühesõnaga , olen selle kotiga enam kui rahul !

Kommentaarid

  1. Vahest ma tahaks ka et mu poisipõnn oleks nii väike nagu sinu nunnud on. Magaks ta tunduvalt kauem ja saaks õues teha tunduvalt rohkem asju. Muidugi toas ei jõua tõesti kõik asjad ära teha. Koguaeg koristan lapse järgi siis vaja süüa teha siis jälle kööki koristada. Siis saab lebotada veidi kui ta magab aga see pole ka palju sest asjad vajavad tegemist. Tõesti võiks olla 36h ööpäev.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina just huviga ootan , millal kaksikud jalad alla võtavad :) Kujutan ette küll kui hulluks siis võib minna, aga on kõik emad selle üle elanud, elan ka mina ! Eks me peamegi paljude asjade jaoks aega näpistama oma une arvelt ;)

      Kustuta

Postita kommentaar