Otse põhisisu juurde

Kuidas ma kaksikutega juba kolmas päev üksinda olen

 Meie issi läks maale nädalalõpuks ning mina jäin põnnidega linna. Teate, polegi nii kerge see eluke, kui lapsed on täielikud issikad.

 Tundub, et põnnidel on meeletu issi igatsus peal, sest kui temaga telefonis räägin , nii et valjuhääldi peal on , siis mõlemad kuulavad väga tähelepanelikult. Üldse on nad kuidagi nutused mul siin need päevad olnud.

 Eile olin natuke paha ema :) Mul oli tarvis põnnide lutipudelid ära pesta, aga kuna neil oli jälle kurb olla kuidagi, siis panin telefonist ühe  video mängima, kus mu kallis härra räägib - hetkega rahunesid lapsed maha ja ma sain rahulikult pudelid ära pesta.

 Ma poleks tegelikult elus uskunud, et nad meil nii noorelt juba issikad on. Kuni praeguseni on ju olnud niimoodi, et kui ma näiteks toast või autost välja lähen ,siis on kohe mõlemil nutt lahti ning see ei lõppe enne, kui ma tagasi tulen.

 Samas ma tegelikult ei ütle mitte midagi halba, sest see nutuaeg on meil ainult õhtuti, ülejäänud päevad on praegu kergelt läinud :)

 Ma olen väga tänulik sellele, et mul on põnnidega välja kujunenud juba kindlad režiimid ja oskan kõike käigu pealt teha, sest tegelikult olgem nüüd ausad, kui mu kallist härrat iga päev kodus poleks, siis oleks ikka natuke raske küll, kuid saaksin siiski hakkama.

 Täna tegin lastega suure matka, käisime põhimõtteliselt linna teises otsas poes ning sain lastele järgmiseks suveks väärt kraami. Ostsin mõlemile sandaalid ning kutile sain ka ühed ketsid ja muide, seda kõike vaid 13€ , sest NS kingas oli kogu kaup -70% , juhhuuu !

Kommentaarid