Otse põhisisu juurde

Beebide apteegipakk / hooldustooted

 Uurisin veidi erinevatelt lehtedelt, et mis siis võiks ikkagi koduses apteegis olemas olla beebidele ja väikelastele.
 Südameapteegi kodulehel oli aga üldine nimekiri, seda ma siia kõike kirjutama ei hakka, kuid annan teile lingi : Mis võiks olla koduses apteegis ? 

 Mina aga loetlen teile ülesse, mis olen mina meie kodusesse apteeki/põnnide hooldustoodete korvi varunud:

  • Kraadiklaas - kehatemperatuuri mõõtmiseks  ning usun, et paljud emmed teavad ka seda, et see on väga suur abimees beebil gaaside väljutamisel, kui beebi sellega hakkama ei saa. Muidugi vaid koos beebiõliga ! 
  • Palavikku alandavad küünlad - meil on koju varutud Efferalgan 80mg 
  • Põletuste korral - Burnshield ja Aloe vera geel 
  • Päikesekaitsekreem - Garnier'i päikesekaitsekreem  SPF50+
  • D-vitamiin - kuna väikelapsed ei saa meie kliimas piisavalt d-vitamiini, mis on nende kasvamiseks väga tähtis, siis tuleb seda lisaks anda 
  • Beebiõli -  abiks kuiva naha korral, beebikõõma saab edukalt eemaldada ning kui lapsel on kõht väga kinni on see suur abimees, et teha klistiiri 
  • Essex kreem - abiks kuiva naha puhul
  • Beebipuuder - et hoida beebi nahka pehme ja kuivana
  • Füsioloogiline lahus - silmade, naba ja nina puhastamiseks 
  • Hanerasv - külmetuse raviks ning talvel katmata kehaosadele
  • Gaasiroht - meil on kasutusel Cuplaton 
  • Küünekäärid
  • Bepanthen - parim abimees haudumuste ja katkise naha korral  
  • Fikseeriv side 
  • Külmakott 
  • Allergiavastased vahendid - meil on kodus zyrtek'i tilgad 
  • Inhalaator- nohu, köha ja kurguvalu korral on inhalaator asendamatu asi, see teeb lahti hingamisteed ning lapsel on kordades kergem hingata
  • Rhinomer ninapump- kuna beebid ju nuusata ei oska, siis on see ainuke lahendus ,kuidas ninast tatt välja saada
 Raudselt suutsin praegu midagi kirjutamata jätta, kuid lihtsalt neid kõiki asju pole mul hetkel nina all. Selline on meie valik hetkel olnud, tean, et tegelikult võib sealt asju vähemaks jätte ning tean ka , et mõningatel on neid tooteid hoopis rohkem. Seega arvan, et oleme hetkel valinud kuldse kesktee ning mina olen oma valikuga rahul :)

 Milliseid tooteid ja asju teie koduses apteegis/hoolituspakis beebidele/väikelastele leidub ? :)

Kommentaarid