Otse põhisisu juurde

Voodi värvitud ja suuremad asjad ostetud

 Suured suured vabandused, et ma olen siin mõneks ajaks ära kadunud. Koguaeg on olnud tegemist ning üldse pole olnud mahti kätte võtta see arvuti ja nüüd miskit kirjutada. Selle eest olen ma jõudnud aga kodus nii mõndagi ära teha ja saan kohe rahulikumalt hingata, et need asjad tehtud nüüd said :)
 Nimelt värvisin ma ära kaksikute voodid, ostsin ära madratsi, mähkimislaua, rinnapumba ja poisile riideid. Veel on vaja osta veits apteegikraami, turvahällid ja lutid ning lutipudelilutid. Põhimõtteliselt on asjad täitsa valmis kodus :) Muidugi tuleb veel kõige suurem asi ära teha, ehk siis kodu vajab veidi ümber tõstmist.
 Hetkel on mul käsin suur triikimine, triigin kõik laste riided ja voodipesud ära ja panen ilusti kummuti sahtlitesse seda õiget aega ootama. Nii väga tahaks ka juba voodid valmis panna, kõik voodipesu ilusti sisse ja voodid täpselt õigetesse kohtadesse, kuid tean ,et sellega pole kiiret ning seda jõuan ka teha järgmine või ülejärgmine kuu :)
 Kui vaatan kodus ringi, siis igalpool on vaikselt mingeid beebiasju , nii armsad on lihtsalt :) Ausalt ma ostaks endale koju vist kõiksugu asju kokku , kuid õnneks ma tean , et neist väga paljusid pole üldsegi vaja, seega ei hakka neid asju endale mõttetult ostma.
 Luban, et homme kirjutan teile veel , sest homme hommikul on mul UH ja ma näen jälle oma beebsusid ! Te ei kujuta ette kuidas ma seda juba ootan.

Kommentaarid

  1. Tahaks Teie blogi jälgida, kuid Teil pole vist seda jälgimise kohta? või olen ma rumal ja ei leia :(

    VastaKustuta

Postita kommentaar