Otse põhisisu juurde

Kudumine, söök ja ämmaemanda visiit

Hei kullakesed !
Nüüdseks olen olnud mõned päevad rahulikus voodirežiimis ning kudunud ühele kaksikutest tekki :) Üks on juba valmis :) 
Viimased paar päeva on kõhukodanikud nii aktiivsed olnud , et vahepeal hakkan lausa mõtlema, kas nad millalgi ka magavad.. Samas on see hea , et nad ikka aktiivsed, sest siis saan olla kindel, et nendega ikka kõik korras :)
Hullud isud on ka tekkinud , hetkelgi unistan mäki juustuburgerist ning ühest heast suurest spritest ning tervest hunnikust friikatest - njämmu :p
Täna käis sõbranna ka külas , kellega oleme praktiliselt sama kaua beebiootel olnud , nii hea on ikka näha , kuidas kõik beebiootajad kosuvad, et ma ikka ei ole ainuke , kes siin kasvab iga päev :) 
Samuti oli ka täna ämmaemand ning mõõdeti ka taas emakapõhjakõrgust, mis hetkel on mul 29 cm - pidi olema väga hea, arvestades, et mu kõhuke kasvab hoopis teisiti, kui ühe beebi ootajatel :) 
Sain ka väga palju informatsiooni dekreedi ning muude asjade kohta - kokkuvõtteks võin öelda , et väga tegus päev oli :)

Siin on ka mu teine blogi : Kaksikute blogi

Kommentaarid