Otse põhisisu juurde

Perekooli loeng ja tatilapid

 Käisin täna perekooli loengus. Kuulasin kuidas hoolitseda vastsündinu eest. Kui aus olla, siis seda kõike ma teadsin, aga samas oli ikka hea, kui sai seda ka kuulata ning samuti sai esitada küsimusi. Tahan veel minna rinnagatoitmise loengusse, kuna mind huvitab see, kuidas on ikkagi võimalik kahte last korraga toita ning kuidas see oleks kõige mugavam. Muidugi seda on mul kõige parem õppida siis, kui meie kaksikud on ära sündinud ning siis nendega koos minna sinna rinnagatoitmise nõuandlasse. Eks ma olen internetist ka uurinud, et kuidas siis ikkagi neid koos toita ja olen ka näinud seda, aga minu jaoks tundub see ikkagi kuidagi nii nii raske.. Mis saab siis kui mul on nad mõlemad tissi otsas, aga üks näiteks tõmbab endale piima kurku ? Ausalt , hetkel ei kujuta seda ettegi. 
 Hakkasin tegema neid tatilappe vms,  ega ma päris täpselt ei teagi kuidas neid nimetatakse, aga igatahes need lapikesed, millega saab ära pühkida beebide tati ja väljatuleva söögi jne. Üks päev teen nüüd eraldi postituse sellest, kuidas ma neid hetkel teen ( hästi kerge on neid teha) , lisan juurde ka pildid igast etapist :) 
 Tegelikult on mul veel mõned ideed, mida ise teha ja mille tegemist ka teile näidata, aga pean mõtlema, kuidas on mul kõige mõistlikum neid teha ja teile näidata. Kas teha videoga või siis piltidena, pean seda veidi mõtlema , kuid ega näitamata ei jää midagi ;) 
 Lisasin ka siia paremale poole sellise koha, kus te saate mulle kirjutada, avastasin, et mul seda enne polnudki, aga nüüd on mure lahendatud ning see vidin siia lisatud :) 

Kommentaarid