Otse põhisisu juurde

UH , uus ilmakodanik ja kodu ümberkujundamine

 Eile käisin taas ultrahelis. Nii hea tunne on ikka oma lapsi näha ja kuulda, et nendega on kõik korras ! Eks ma esmarasedana ikka vahepeal mõtlen üle ja pabistan liiga palju jne. Aga teate, nüüd on mõlemad mu pisikesed peaseisus ja saan sünnitada loomulikul teel :)  Ülihea  uudis oli ka minu jaoks on see, et eile tegi UH'd mu lemmik arst Gabor Szirko ning samuti sain ma oma järgmise aja tema juurde panna :)
 Meie kaksikud on väga aktiivsed, nendega on kõik kõige paremas korras ning sain teada ka ligikaudsed kaalud - tüdruku kaal on 670g ja poisi kaal 655g.

 Täna öösel nägi ka ilmavalgust üks pisike prints, meie kaksikute sõberik :) Palju palju õnne veel kord vanematele ja suuremale vennale ! :)
 Seoses selle beebikese sünniga, siis ma olen küll ikka meeletult kärsitu , tahaks oma beebsusid ka juba näha ( kuigi tean, et pean veel kannatama) , samuti tahaks nii väga seda värsket maailmakodanikku näha, tahaks teda kallistada ja paitada ja musitada :)


 Kodu ümberkujundamine on ka meil käsil - uued siseuksed välja vaadatud, hetkel valin uut kardinapuud magamistuppa ning uusi kardinaid nii elutuppa kui ka magamistuppa. Nüüd on plaanis ka end mingi aeg käsile võtta ja õmmelda uued padjakatted ja kui eriti hästi läheb, siis ka voodikate :)  Seni aga koon ühele oma kaksikutest tekki, sest üks on juba valmis tehtud ja enam pole ju kaua jäänud, kui nad siia ilma tulevad.
 Lisan teile siia lõppu ka pilte vaatamiseks.






Kommentaarid