Otse põhisisu juurde

Ma lihtsalt olen unele nii võlgu juba..

 Eile käisime ostsime koju ära siis kardinapuu, ise olen väga rahul :) Samuti sain ühe vastse ema käest shokolaadi ja helkurripatsi eest rasedate riideid - nüüd on mul vähemalt midagi selga jälle panna.
 Uut diivanit vaatasime ka koju, kui nüüd hästi läheb, siis ostame ühe nurgadiivani ära ( algselt pidime saama mu vanemate käest diivani ). Veel peaksime koju ostma ka uue diivanilaua, sest praegune on oma aja lihtsalt nii ära elanud, et see lihtsalt tuleb välja vahetada.
 Beebsud on mul aga väga tublid kõhus, nüüd on juba 3 öö, kus nad ei siple ning magavad koos minuga :) Hommikul on meil ühine äratus ning siis nad mõnda aega siplevad ja rahunevad jälle maha. Issi on ka neile eriline rahusti , kui mingi hetk käib meeletu siplemine, siis sel hetkel on aga täiesti vaikus, kui issi oma käe mu kõhule paneb - täpselt nii oli ka eile.
 Mul on nüüd mõned päevad olnud ka unega meeletuid probleeme. Nimelt, kui mul on vaba päev, siis läheb lihtsalt hommikul uni ära , kui aga on tööpäev, siis ma ei saa ülesse. Öösiti pean ka ikka 2-3 korda kindlasti vetsu vahet käima või siis käin joomas , ja nii on iga öö.
 Üks hea uudis on muidugi veel :) Nimelt sõbranna pakkus meie pisikesele printsessile imearmsaid riideid ning kuidas ma saangi neile ei öelda, sest need tillud riided lihtsalt on nii tohutult armsad :)
Varsti läheme ka selle sama sõbrannaga perekooli loengusse ( 26.jaanuar) kuulama, kuidas on õige  hoolitseda vastsündinu eest. Mis on aga kõige parem , siis meil on tähtajad üpris lähestikku, kõigest 2 nädalat on vahet, seega on meie kaksikutel üks mängukaaslane olemas kohe :)

Kommentaarid