Otse põhisisu juurde

Blogist, geellakist , isudest ning kassist :)

 Kõigepealt räägin teile oma blogi uuest kujundusest. Nagu ka rasedate tujud muutuvad, siis muutub ka mu blogi. Juba mitmendat päeva ma vaatasin oma blogi ja mõtlesin, et miskit on siin väga valesti , et no mulle lihtsalt ei meeldi enam mu blogi kujundus. Nii ma siis täna hommikul võtsingi kätte ja tegin väikese muudatuse, tegelikult ma ei saanud seda ikka veel selliseks nagu ma tahan, sest andke mulle andeks, aga ma lihtsalt ei oska. Seega ma tegingi siis nii palju, kui ma oskasin. Lisasin ka siia loendi nendest blogidest, mida ma ise jälgin, kindlasti on neid veel, kuid kohe ei tulnud meelde, ent ma saan seda ju jooksvalt täiendada.

 Tegin ka oma küüntele geellakiga maniküüri. Mõtlesin, et kuna pole enam ammu sellega tegelenud, siis nüüd äkki peaks hakkama jälle vaikselt sellega tegelema, sest ausalt, kodus ainult passida on meeletult igav. Seega, kui keegi soovib geellakkimist, siis võite julgelt mulle kirjutada ( koht, kus saate mulle kirjutada, asub siin paremal ). Ma kahjuks ei saanud hetkel oma  küüntest paremat pilti.

 Räägin teile oma isudest ka. Ma enam ei teagi päris täpselt, mis mind isutab. Pigem ajavad enamik asju mul südame pahaks. Aga nt natuke aega tagasi, kui sõin terve suure kausitäie boršisuppi ära, siis kõrvale näksisin pannkooki - vot see oli hea. Muidugi olen ma veelgi kahtlasemaid asju endale sisse ajanud. Käisin mõni aeg tagasi lõunal TV3 majas ning võtsin endale kapsahautise,  kallis mees võttis endale magustoiduks pannkoogid moosiga, ent mina arvasin, et ilgelt hea mõte oleks võtta tema pannkookide moos ning süüa seda kapsahautisega :D Teate, ülimalt hea oli see kooslus ! No vähemalt mulle praeguses olukorras, arvan et kui ma rase poleks, siis ma oleks vist öökima ka hakanud selle peale :D
Praegu on mul suureks lemmikuks saanud PEEKON ! Ma võin seda süüa hommikusöögiks, lõunasöögiks ning ka õhtusöögiks. Ainult seda endale näost sisse ajakski :D

 Mis on aga kogu söögimajanduse juures kõige imelikum - mu kaal langeb ja kõhu ümbermõõt väheneb. Mu kaal on nädalaga langenud peaaegu 4kg ! Ja kõhu ümbermõõt on vähenenud 4 cm ! Rääkisin ka sellest arstile, kuid arst ütles, et seni kui lapsed võtavad kõhus ilusti kaalust juurde ja kasvavad , pole muretsemiseks põhjust. Mu ema lohutas ka mind, et ehk lihtsalt beebsud tarbivad mu üleliigse rasva ära ning sellepärast vähenebki kaal ning samuti kõhu ümbermõõt. Loodan siiralt, et nii on ka siis. Kuigi samas oleks ju päris tore, kui peale sünnitust kaalun ma vähem, kui enne rasedaks jäämist. Ma tean, et nii ei saa ma mõelda, sest tähtsaim on siiski nii minu kui laste tervis, kuid siiski niimoodi mõelda on täitsa mõnus :)

 Lõpetuseks näitan ma teile meie kassi ka, kes vaatab mind niimoodi igakord kui ma midagi söön või kui tal tuleb sügamise isu :) Meie kiisu on terve raseduse aja mulle toeks olnud, nt kui ma raseduse alguses oksendasin , siis oksendas ka tema ( olge mureta, uurisin , meie kiisu ei ole haige) , kui mina magan , siis magab ka tema, olenevalt siis kas mu kõhu peal või jalgade otsas. Ja nagu ma juba mainisin, siis kui ma söön , siis on temal ka vaja kohe süüa :) Nii me siis eksisteerime nüüd kahekesi päevad läbi kodus , kuid enam pole kaua jäänud, kui meie päevad hakkavad olema 4kesi koos kodus :)

Kommentaarid

  1. Ma olen 20 nädalat rase ja ma isegi ei suuda ette kujutada, kuidas saab kaupsahautis ja moos hea kooslus olla. Samas mul pole jällegi üldse isususid. Kui kõht ei kasvaks siis ei saaks üldse aru, et rase oleks

    VastaKustuta
  2. Mul mees , ega ka keegi teine ei saanud sellest aru , kuidas see kooslus minu jaoks hea olla sai, ent võta näpust , väga hea oli ! :D Kui nüüd aga selle peale mõelda, siis jookseksin suurima heameelega selle peale kohe vetsupotti kallistama :D

    VastaKustuta
  3. Mul mees , ega ka keegi teine ei saanud sellest aru , kuidas see kooslus minu jaoks hea olla sai, ent võta näpust , väga hea oli ! :D Kui nüüd aga selle peale mõelda, siis jookseksin suurima heameelega selle peale kohe vetsupotti kallistama :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar