Otse põhisisu juurde

Meie suvine lasteapteek

 Hakkasin täna laste suvist apteeki korrastama, siis tundsin vajadust ka teiega jagada seda, mis meil sinna kuulub. Minu meelest kuulub meie apteeki piisavalt palju asju, kuid kui teiemeelest olen midagi väga tähtsat meie nimekirjast välja jätnud, siis palun kindlasti sellest mulle mainida.

 Meie praegune apteegikott on kokkupandud põhinedes eelmise aasta suvele ning ka sellele, mida on meil lastega vaja läinud. Mis minu jaoks suvel on ühed kõige olulisemad asjad on päikesekaitse kreem ning kindlasti putukatõrje vahend. Ilma nendeta ei suudaks ma ettegi kujutada seda, kuidas me lastele olemist paremaks muudaks.


  •  Päikesekaitse kreemiks on meil valitud Garnier Ambre Solaire Kids. See sama kreem oli ka meil kasutusel juba eelmisel suvel ning toimis väha hästi. Imendub mõnusalt kiiresti sisse ning ei ole selline vastik kleepuv. Mis minu jaoks on veel oluline, siis ta on nii vee kui ka liivakindel. Samuti on tal kaitse nii UVA kiirguse vastu , kui ka UVB kiirguse vastu. 



  • Sääskede ja muude mutukate vastu aitab meie peres Diffusil Kids. Sellega meil veel kogemus puudub, kuid kohe kui oleme kasutanud, siis kirjutan siia pisikese lisa sellest, kuidas me tootega rahule jäime :) 



  • Kolmandaks oluliseks tooteks on meil Bepanthen salv. See aitab erinevate löövete vastu ning üldse see on vist selline asi, mida meie kasutame igalpool. Küll siis kui on nt mähkmelööve, kui keegi meist on kõrvetada saanud või kui on nahk kuiv. Ehk siis tõepoolest peaaegu iga asjaga



  • Aloe Vera geel on ka meie majas väga tähtsal kohal. See aitab suvel erinevate põletuste vastu ning samuti määrin sellega õhtuti kõik kohad üle, mis on päeval päikest saanud. Aitab see ka suurepäraselt nahka niisutada. Samuti meeldib mulle seda endale peale päikselist päeva näole panna, see teeb näo kuidagi mõnusalt värskeks. 

  • Plaastrid - need ei puudu meil mitte mingi hinna eest! Mitte kungi ei või ju teada, kui keegi oma põlve katki kukub või mõni muu häda on, seega ongi neid meil apteegikotis hulgim. 

  • Pinsetid - need on koguaeg kaasas, kunagi ei tea, millal võib vaja minna kas pinnu eemaldamiseks või nt puugi eemaldamiseks. Või siis ma ei tea kunagi , millal mul tuleb tuju kulmi kitkuda :D


  • Probiootikumid - kuna meie põnnidel on mingisuguse aine vastu allergia, kuid ma veel ei tea millise, siis on hea, kui on need koguaeg käepärast võtta, sest iialgi ei tea, millal võib kõhukestega probleeme tekkida.

  • Zyrtek'i tilgad on meil samuti igal pool kaasas. Kunagi ei või teada, millal saab keegi sutsata ( nt sääsepunnide sügelemise vastu aitab hästi) või lööb mõni muu allergia välja, siis on hea kohe lastele esmast abi anda. 

  • Küünekäärid vist ei vaja põhjendamist :) 

  •  Paracetamoli küünlad! Need on meil samuti koguaeg kaasas. Küll aitavad need valu vähendada ( nt hammaste tulek) ning paremat moodust ei olegi olemas, et väikelapse palavikku alandada. 

  • Kraadiklaas ! 
 Hetkel ei tulegi mul rohkem meelde, mis meie apteeki võiks veel kuuluda. Praegu tundub, et kõik asjad, mida meil võib kohe praegu vaja minna on ilusti pandud kotti valmis ning igal pool kaasas. 

 Mis kuulub teie lapse apteeki ? 

Kommentaarid

  1. Meil kuulub suveapteeki kindlasti ka rull sidet, sest mitte kunagi ei või teada, kui katki kukutakse koht, kus ei püsi peal plaaster. Samuti Cutasept (või kodust väljudes antiseptiga immutatud haavapuhastuslapikesed), sest haavahoolduse üks põhiasjadest on ikkagi puhastamine. mul endal lähevad haavad väga kergelt mädanema nii et jah, selleta naljalt ei lahku. Palaviku ja valu jaoks on meil pigem ibumetini siirup, sest seda saab nii suurem kui väiksem kasutada ja nad mõlemad võitlevad küünalde vastu, süstlaga suhu veel kuidagi saan :) Sääskede vastu meil midagi pole, vähemalt veel.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, ma selle peale ei mõelnud, et laste kotti võiks k visata haavapuhastusvahendi :) Meil autodes need olemas, aga samas igale poole ju me autoga ei lähe. Seega lähen täna poodi, ostan puhastusvahendi ja kindlasti sidemerulli :)

      Kustuta
  2. Saasetorje vahend osta lastele ökopoest. Need tavalised on ikka korralikku jama täis ja ei soovita ka taiskasvanul sisse hingata.
    Väga väärt asi on veel Burnshield. Igasuguse põletuse vastu aitab :))

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma niimoodi polegi mõelnud :) Meil eelmine aasta oli lavendliõli, seda tilgutasime nt teki peale natuke, see hoidis ka hästi sääski eemal :)
      Burnshield on mul esmaabi koolitusest olemas, aga kurjam , laste pakki pole ma seda visanud..

      Kustuta
  3. Lisajs sääetõrjevahenditele on kõiksugu keemiat täis ka päikesekaitsekreemid. Mõlemad tuleks osta looduspoest. Lisaks lavendlile peletab sääski sidrunhein. Võib nt tilgutada kookosõlisse, et lapsele peale määrida. Allergia rohud suruvad alla symptomid ja tulemuseks voib olla astma.

    VastaKustuta
  4. Arnika kreem on supper hea toode(kui laps kukub: valuvaigistav ja kiirendab paranemist. Supper supper supper):
    Kiirendab vigastuste järgset taastumist. Kudesid toitva, niisutava ja värskendava toimega. Sobib kiireks abiks verevalumite, põrutuste puhul, hematoomide leevenduseks, nihestuste korral, nikastatud lihaste massaaziks.

    VastaKustuta

Postita kommentaar