Otse põhisisu juurde

Aju ei tee ikka veel koostööd..

 Ma lihtsalt tunnen ennast tõeslise ajuhiiglasena!
 Kuna ma pidin sõitma Abikaasa autoga ning tal kütusetuli põles, siis mõtlesin, et teen heateo ja tangin, aga kus sa sellega !! Ma lihtsalt suutsin ära unustada, et tegu on diisliga sõitva masinaga ning tankisin teda bensiiniga.. Jumal tänatud, et ma autot tööle ei pannud, et märkasin oma viga ennem seda.

 Nüüd ma siis istun kodus , ilma autota ning mõtlen, et kuidas ma nüüd paar päeva liikvele saan. Abikaasa ajab teise autoga linnas asju, et tema auto korda saaks ning saaksime taas mõlemad liigelda. 

 Mul on tunne, et mul pole ajud siiamaani taastunud sellest rasedusest, sest mu pea ei pea lihtsalt pooli asju meeles, koguaeg unustan midagi ja siis õhtul kui magama hakkan sàttima, siis tuleb meelde, et mis mul kõik tegemata on :D 
 Ometi peaksid juba ajurakud ju taastunud olema, sünnitusest on juba pea aasta ja kolm kuud möödas.. Aga võib- olla võtab see kaksikutega topelt aega ??  Loodame, et peagi mu ajurakud taastuvad ning ma saan naaseda rahuliku elutempo juurde :)
  
 Kas ka teie olete hajameelsusest midagi eriti valesti teinud ? 

Kommentaarid