Otse põhisisu juurde

Lastega puhkama - mida kaasa võtta ?

 Kuna ma olen nüüd mõned päevad üksinda kodus, või noh mitte päris üksinda, koos lastega ikka , siis mõtlesin, et hakkan panema kirja asju, mis ma kaasa võtan, kui me nüüd lastega uue kuu alguses puhkama sõidame.

 Puhkama sõidan ma lastega üksinda, seega tuleb mingil määral vähem asju kaasa võtta ning pean autosõidu planeerima täpselt laste lõunaunele, siis on mul rahulik sõita :) Kuna puhkuse veedame armsate sugulaste juures, siis õnneks riideid saan ma lastele vähem kaasa võtta, kuna pesumasin on ju olemas ( kui kuskil hotellis oleksin ,siis seal ju pesu pesta ei saa), seega äkki on pakitavate asjade hulk naaaatukene väiksem :)
 Pildi peal on näha, kui palju asju oli meil eelmine aasta kaasas, kui samuti puhkasime Lõuna- Eestis üle nädala aja.

Niisiis, esialgne nimekiri, mis plaanin kaasa võtta on selline :


  • Lasteapteek - klõpsates sellele, saate lugeda, mida see sisaldab 
  • Käru
  • 2 reisivoodit
  • Kindlasti kaisukad ! ( kui need maha unustan, siis ma ei taha teada, mis saada võib :D ) 
  • Voodipesud lastele
  • Riided (see , kui palju ma midagi kaasa võtan tuleb jooksvalt, kindlasti võtan kaasa vihmariided ning mõlemile ühe õhukese suvejope ) 
  • Mänguasjad 
  • Piimapulber ja lutipudelid (kuna magama minnes nad tahavad veel piima, siis peab need kaasa vedama) 
  • Mütsid! ( need on erilise tähtsusega, kuna pea peab päikese eest kaitstud olema ! ) 
  • Hügieenitarbed sh rätikud
  • Joogipudelid 
Praeguseks on aga juhe kokkujooksnud, et mida mul siis VEEEEL on vaja kaasa võtta, kuid eks need asjad tulevad jooksvalt. Puhkus ise algab 8.juulil, seega on sinna veel nii umbes 3 nädalat aega ( hahaha) , seega saan ma veel rahulikult mõelda ning seda nimekirja täiendada :) 

 Kui teie olete oma väikelastega puhkamas käinud, siis mis teie kaasa olete võtnud? Me käisime viimati pikemalt ära eelmine suvi ja siis oli küll terve elamine vist kaasas :D Nii, et palun andke mõtteid, mida tuleks kaasa võtta ja mille võin rahuliku südamega koju jätta :) 

Kommentaarid