Otse põhisisu juurde

Kõhukliiniku II külastus + kampaania

 Käisin kolmapäeval taaskord kõhukliinikus. Ütlen kohe alguses ära, et ma olen siiralt õnnelik, et selle teekonna ettevõtsin - siinkohal tänan oma Ema, kes soovitas kindlasti Kõhukliinikusse pöörduda.  

 Sel korral sain taas palju targemaks. Nimelt peale diastaasi on mu kõhus ka valupunktid, mille olemasolust polnud mul õrna aimugi. Jah, ma tunnen, et õhtuti mul kõht valutab ning üldse peale pingutamist hakkab kõht valutama, kuid ma poleks kunagi osanud seostada neid valusid kõhulihastega. 

 See kord tegelesime me vaagnapõhjalihaste ning kõhulihaste ja õige hingamise treenimisega. Kodus teen nüüd samamoodi neid harjutusi iga päev 3x päevas. Ütlen ausalt, et see ei ole midagi nii lihtne , kui alguses tundub, nende harjutuste tegemine võtab ikka lihased täitsa läbi, kuid see tulenebki sellest, et mul said kõhulihased rasedusega kannatada. 
 
 Kui neid harjutusi teen, siis kõhulihastes on selline tunne nagu lift sõidaks mööda lihaseid ülesse ja alla. Ent kohe kui ma mõtlen millelegi muule , läheb see õige hingamine ja harjutuste tegemine sassi ning siis tuleb kohe mõtetega tagasi tulla, et kõike korrektselt teha. 

 Samas ma nii naudin nende harjutuste tegemist, sest see on aeg Vaid Mulle :)  Sellist aega vaid iseendale on raske leida ning kui ma selle aja endale võtan ning pühendan selle oma kõhulihaste kordasaamiseks, siis tunnen, et ma teen oma kehale painsellise teguviisiga :) 

 Füsioterapeut Helle on hästi toreda suhtumisega ka, kõikidele mu küsimustele vastab hästi põhjalikult ning niimoodi olengi saanud teada oma keha kohta asju, millest mul varem polnud õrna aimugi. 

 Meil on teile Helle'ga hea uudis ka ! Öeldes salasõna " kaksikud" saate konsultatsiooni Tallinnas juuli lõpuni 15 euroga (tavahind 20 eur). 

 

Kommentaarid