Otse põhisisu juurde

Kingitused - aktiivsusmonitor ja jalgrattakäru

 Kes jägivad meie facebooki lehte ja instagrami , need on juba teadlikud, et eile oli meil kingituste päev. Tegelikult oleme me praegu mitu päeva järjest erinevaid  pakke saanud, kuid sellest , mis põnnid paar päeva tagasi endale said, saate lugeda juba järgmises postituses ! :)

 Eilne hommik algas meil tavapäraselt, nagu ikka, lihtsalt selle vahega, et Abikaasa oli kuidagi salajasem kui tavaliselt. Aimasin juba, et midagi on teoksil  ning kui ta veel korra ka ära käis, siis sain täielikult aru, et tal on mingi plaan. Tagasi tulles andis ta mulle paki. mille seest ma leidsin ühe imelise kaunitari :) See kaunitar on mõnus pronksjas ning lisatud on ka veidi kulda . ühesõnaga IMELINE !  Nimelt räägin ma aktiivsusmonitorist. Ühe sellise soetamine oli mul juba ammu plaanis, kuid ma ei suutnud otsustada, millist ma siis ikkagi soovin :D Kallis Abikaasa valis lihtsalt ideaalse kella mulle, mõnusalt tagasihoidlik ning mis on veel suureks plussiks - ta on niiskuskindel!
 Aitäh veelkord !


 Teiseks kingiks on jalgratta/spordikäru. Selle suurepärase kingituse tegi meile mu kallis Ema. See on samuti selline asi, mida ma olin juba päris tükk aega vaadanud, kuid polnud raatsinud osta, ikka leidsin end mõttelt, et äkki saab edasi lükata seda ostu jne.. Panime selle muidugi ka kohe kokku ning ütleme nii, et ma olen ülimalt tänulik, et mu Emme selle meile ostis. Täna proovisin ka sellega korra jalutada ning meeletult mugav oli, ülihästi läheb edasi ning keerata on ka päris kerge, kuigi ma alguses arvasin, et sellega võib keeramine raske olla. Nüüd ootangi seda, et ilmad läheksid uuesti ilusaks ning siis saan minna koos lastega jalgrattaga sõitma.

 Kui juba kingitusest juttu on , siis blogiauhindade jagamisel võitsin Elvogue kinkekaardi ning täna tegin ka oma esimese tellimuse sealt. Sellest, mis ma sealt tellisin , saate aga lugeda siis, kui olen oma paki kätte saanud :)

Kommentaarid