Otse põhisisu juurde

EBA 2016

 Mõtlesin ka teile kirja panna natuke Blogiauhindade jagamisest, seni kuni veel emotsioonid värsked on !

 Eelmine aasta ma seal ei käinud ning kuni viimase hetkeni oli ka selle aasta külastus kaheldav, kuna Abikaasa on haige ning põdesin pikalt, kas ta saab palavikuga hakkama laste eest hoolitsemisega - õnneks sai !

 Kohale läksin ma koos sõbrannadega ning võin öelda, et seltskond oli super, paremat poleks osanud lootagi. Päris mitu korda jäime ka erinevate kaamerate ette, seega pilte saime ikka ka :)



 Auhindade jagamine venis minu jaoks kuidagi natuke pikaks, oleks võinud natukene kuidagi lühemalt teha, aga see on vaid minu arvamus. Samuti olin ma natuke pettunud videoblogi võitjas ( Padjaklubi Laura). Minu meelest on see ebaaus nende blogijate suhtes, kes reaalselt teevad seda kõike ise.. Temal on ju seljataga terve suur tiim, kes määravad kõik asjad ette ning kes turustavad kogu seda blogi. Aga noh , see selleks.

 Sellel aastal jäin ma neljandale kohale, kuid ehk teie abiga, kallid lugejad, on mul võimalik saada järgmine aasta ka auhinnalisele kohale :) Ma usun teisse ning kindlasti proovime uuel aastal uue hooga! Meie kategooria võitja ehk Henry üle on mul super hea meel ning ma usun, et meesblogijad vajavad seda tunnustust isegi rohkem :)

 Kuigi jäin ma 4ndaks, siis ühe auhinna sain ikkagi :) Minu auhinnaks on siis KUMA liblikas ning Elvogue 50€ kinkekaart. Varsti piilun Elvogue lehele ka, et mida ma siis endale tellida sealt soovin .

Britt'iga tegime ka ikka pildi ära ning juba jõudis ka pilt meie beebigruppi, et ka teised meie saatusekaaslased näeksid meie üüber pikkusevahet :D Ausalt, ma tunnen ennast oma 1.60m pikkusega ikka tõsise jupatsina, aga noh mis teha, loodame vaid, et Liisu kasvab pikemaks


 Üldiselt jäin aga üritusega rahule ning kindlasti tuleb lähipäevil ka postitus sellest , mis oli kingikotti peidetud. Võin kohe alustuseks ära öelda, et seal on päris mitmeid kasulikke asju :)
 Kui ka järgmine aasta on taas blogiauhindade jagamine, siis võtame kindlasti ka siis osa ning proovime esikolmiku sisse saada :)

Kommentaarid

  1. Vahva postitus, mina ise ka number neli. Jäi tõusmisruumi. :)

    VastaKustuta
  2. Oleks siis asjalik blogi, pole ju. Ei midagi õpetlikku.

    VastaKustuta

Postita kommentaar