Otse põhisisu juurde

Jõulud möödas, uus aasta võib tulla !

 Nüüdseks on kõik jõulupidustused möödas ning võime hakata valmistuma aastavahetuseks. Võin lõpuks öelda, et me elasime selle aja üle :) Ma meeletult kartsin , kuidas meil põnnid kõik need söömingud ja külaskäigud vastu peavad, aga tegeelikult olid nad meeletult tublid!

  Jõuluvana tõi põnnidele erinevaid mänguasju ning muidugi emme palvel ka riideid :) Hetkel on kinkidest nende lemmikuks kujunenud laulvad koerad, tamburiinid ning ühed kõrinad ( selline hobuselaadne , kus on iga jala küljes erinev kõristi). Tegelikult vist polekski neid kinke üldse vaja läinud, sest pakkepaberid on ikka ülekõige !

 Muidugi kaklevad nad ka telekapuldi pärast , aga ma lähen nüüd ükspäev Jyski ning ostan sealt ühe universaalse puldi juurde, kuna kodus meil enam vanu pulte kahjuks alles pole. Kui ma neile selle ühe puldi andsin, siis ma ei uskunud, et see muutub neil nii lemmikuks mänguasjaks.

 Kuid nüüd valmistume me vaikselt juba uueks aastaks, kodus käib suurpuhastus, endale antud lubadused on kirja pandud ( nendest kirjutan ma järgmises postituses ) ning tõstsime ka kodu ümber - eks ikka selleks, et uuel aastal puhuksid uued tuuled :)

 Sellele aastale järgi mõeldes võin aga öelda, et tegelikult on olnud erakordselt vinge aasta! Jäi küll mitmeid asju tegemata, mis plaanis oli, kuid neid saab teostada ka tuleval aastal. Üldiselt aga võin öelda, et möödunud aastaga olen ma rahul ning usun, et uus aasta tuleb veel seiklusrohkem ning üllatusi täis!

Kommentaarid