Otse põhisisu juurde

Autokoolist

 Kuna autokool, kuhu ma läksin , pannakse nüüd kinni, siis pean endale uue kooli otsima. Tegelikult olen ma juba uue kooli endale välja valinud - Saku autokool. Nüüd ootan kannatamatult uut aastat, et uuesti õpinguid alustada. 

 Vana autokool, kus käisin, sai hakkama mingite pettustega ( pole end otseselt kurssi viinud) ning nüüd on neil tarbijakaitse kukil. Ka mina tegin kaebuse sinna, kui mulle teavitati , et kool läheb kinni. Siiski on mul ju raha makstud ja sooviksin seda tagasi saada, kuna õpinguid ma ju lõpetanud pole saanud, et juhilube saada.. 

 Nüüd ma siis istungi ja mõtlengi, et tahaks ikka nüüd load enne kaksikute sünnipäeva kätte saada. Kui keegi mind selles aidata tahab , siis siit saab autokoolist ka kinkekaarte osta :)  http://www.sakuautokool.ee/hinnad/

Vana autokool ei väljasta ka mulle dokumebti , et olen läbinud teooria ja selle eksami ning mul on läbitud pooled sõidutunnid. Kui saaks selle paberi , siis oleks hoopis kergem minna teise autokooli üle. 
 
Ajaaa, vana autokool on Autokool24 , ehk siis kui kellelgi on veel nendega probleeme, siis tarbijakaitsesse, oma raha küll tagasi ei saa , kuid ehk on vähem siis neid, kes petta saavad ning sinna kooli lähevad. 

Kommentaarid

  1. Ma tegelikult imestan, et Sa oled valinud mingil hetkel Autokool24 (E-Autokoolitus), kuna googeldades leiab selle kohta väga palju negatiivset. Reklaamis see end küll suurelt ja laialt igalpool portaalides ja lubas uskumatult soodsa hinnaga asi ära teha... Kuid kui miski tundub liiga hea, et olla tõsi, siis ilmselt see ongi :)

    Kindlasti soovitan uurida autokooli valides, mida teised sellest räägivad, millised on õpetajad, kuidas ollakse korraldustega rahule jäädud jne.

    Edu Sulle autokoolis!

    Kui võib väikse märkuse teha, siis kirjavahemärgi ette ei käi tühikut. :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar