Otse põhisisu juurde

Rasedusjärgsest kehast

 Räägin teile nüüd ka ülimalt ausalt oma rasedusjärgsest kehast. 
 Aega on tegelikult ju sünnitusest möödas juba 4 kuud ja 15 päeva, kuid oma kehaga ei ole ma endiselt rahul. See armikoht on endiselt paistes  ning see ei taha mitte kuidagi tagasi tõmbuda, kuigi ma kasutan seda rasedusjärgset bandaaži. Samuti on mul vist pea võimalikud kohad nüüd triibulised - tissid, kõht, puusad, jalad. Samas ma ei tunne üldse kurbust seepärast, kuna mu keha pidi siiski kohanduma kahe pisikese ilmaime kandmiseks.

 Vahepeal suutsin ma tegelikult juba saavutada madalama kaalu, kui enne rasedaks jäämist, ent need öised näksimised ja see, et ma söön päris tihti miskit magusat , et energiat saada, on toonud mulle taas paar lisakilo. Tunnen , et olles ise 160cm pikk ning kaaluda 60 kg, on ikka natuke palju..  Kuid ma luban nüüd nii teile kui ka endale, et võtan end nüüd kokku ning hakkan jälgima mida ma söön, kui palju ja mis kell. ( oeh, nüüd on see lubadus antud ning tuleb pingutama hakata :D )

 Otsisin just arvutist , kas mul on mõnda pilti ka sellest , milline mu keha nüüd peale rasedust on , kuid kahjuks pole ja ekstra praegu ma selle jaoks ei hakka ka pilti tegema.

 Ning üleüldse ma ei tunne oma keha tõttu tegelikult mitte mingisugust häbi ning ma arvan , et mitte ükski sünnitanud naine ei tohiks oma keha tõttu häbi tunda! Meie, naised, oleme tublid ! Me kanname lapsi, hoolitseme terve elu nende eest ning tegelikult ei oma see üldse tähtsust millised me kehad peale kõike seda välja näevad, peaasi, et me ise end hästi tunneme ! :)

 Kalli - kalli teile kõigile ning olge sama tublid edasi !

Kommentaarid