Otse põhisisu juurde

4 kuud armastust


 Kuigi ma lubasin, et kirjutan nende 4.kuu sünnipäevast samal päeval, kui neil sünnipäev oli , siis kahjuks ma seda ikkagi ei teinud, sest no lihtsalt nii kiire on praegu miskipärast :(

 Kuid räägin nüüd nende saavutustest  :
  • Hoiavad päid - lõpuks saabus see, mida ma olin nii kaua oodanud, ehk ma saan neid muretult süles hoida, ilma et ma koguaeg peaksin kartma, et pea kukub kuidagi halvasti.
  • Lalisevad - kui nendega räägime, siis nad räägivad meile omas keeles vastu. Kui aga teeme samasuguseid hääli nagu nemad, siis teevad nad veel kõvemat häält ja naeravad selle peale :)
  • Naeravad, aegajalt ka häälega - Naeratavad nad koguaeg, kuid juhtub ka neid kordi, kui nad naeravad juba häälega, iga päevaga aina rohkem.
  • Söövad ilusti püreed - Liisu lemmik on õuna-mustikapüree, Jaani lemmik on pirni-õunapüree. Söövad nad ka juurviljapüreed.
  • Keeravad kõhult seljale - nüüd kui nad said pea hoidmise ilusti selgeks, on nad hakanud ka keerama. Naljakas on see,et kui nad selle selgeks said, siis iga kord kui kõhuli panin ,  läks maksimum 30 sekundit , kui nad end selili ära keerasid. Nüüd aga nad õnneks enam nii palju end selili ei keera, eks nad ole aru saanud, et kõhuli olles näeb maailma hoopis teisiti. 

 Rääkides nende parameetritest , mida käisime arsti juures mõõtmas - mõlemad on 6kg ja 60cm ! JUBAAA ! Ehk siis Jaan on 4 kuuga kasvanud 17cm ja Liisu 16cm.
 Kuna ma juba praegu muretsen neile talvekombed valmis, siis võtsin suuruse 74, enam ei tohiks nad nii kiiresti kasvada ja talveks peaks see ilusti seljas olema küll. Pole ju üldse hullu kui need veidi suured on , sest ega nad ju see talv veel ei kõnni :) 

Kommentaarid