Otse põhisisu juurde

23.juuli

 Palun siiralt vabandust, et see kuu olen nii vähe kirjutanud.
 Koguaeg on nii palju tegemist olnud, et alles öösel tuleb meelde, et oih , täna ma blogi ei kirjutanudki ja siis enam öösel ka kirjutada ei viitsi..

Vahepeal saabus põnnide 4.kuu sünnipäev :) Juba nad ongi ametlikult valmis sööma püreesid ja üldse on nadjuba igatepidi nii suured lapsed. Võin aga saladuskatte all öelda, et püreesid sööme me kuskil kuu aega juba, sest iga 1,5h tagant neile 180 ml piima anda on ka natuke julm.

Täna mõtlesin, et olen hea ema ja teen lastele siis ise juurviljapüreed. Sai siis kõik valmis ja minu arvates oli maitse igati super! Olgu öeldud, et poe püreesid nad söövad väga hea meelega. 
Kutt sõi minu tehtud püreed ka hea meelega, kuid plika hakkas esimese ampsu peale öökima. Mees kõrval naeris ja ütles, et nüüd pean ma ise oma möksi ära sööma :D

 Üleüldse on nad juba nii suured, et päeva jooksul on neil 2-3 und, üldjuhul 2. Varasemalt nad magasid enamiku aja päevast ja olid kokku umbes 5 tundi üleval.  Õhtuti jäävad nad unne kuskil 22.00- 22.30 vahel, selleks ajaks on meil kõik õhtused toimingud tehtud.

 Tegin kodus pisikese beebiriiete müügi ka, seda näitan teile aga pildi pealt :)


Kommentaarid