Otse põhisisu juurde

Boyfriend TAG

 Kuna ma olen viimasel ajal nii palju lugenud neid Boyfriend TAG'i vastuseid ja nägu on mõnusalt muigele läinud, siis me siin kodus mõtlesime, et võiksime ka selle läbi teha :)

 TEMA vastused on siis kaldkirjas  ning minu vastused tavaliseskirjas. Küsimustele vastata oli endal ka huvitav , sest mind ikkagi huvitas, kui hästi ta mind tunneb :)

Kus me kohtusime?  fixuses
Fixuses

Kus oli meie esimene kohting?  osman
Osmanis
 
Sinu esmamulje minust?  ju ta hea oli, kui ma sind veel välja kutsusin 
Ma vist tundusin talle huvitav, sest igakord, kui me nägime, siis jätkus juttu väga kauaks
 
Kuna sa tutvusid minu perekonnaga?  enne sinuga tutvumist , aasta oli siis 2008
See oli ennem, kui meie omavahel tutvusime, mina aastat ei tea
 
Kas mul on mõni veider komme?  must pesu visata vannitoapõrandale, värvi järgi
Viskan vannitoapõrandale hunnikutesss värvi järgi musta pesu , enne kui need pesumasinasse panen

Kui kaua me oleme koos olnud?  1,5 aastat septembris
Varsti saab 1,5 aastat koos oldud

Kas meil on mõni traditsioon?  ei ole
Ei ole veel , kui küll kunagi äkki tuleb

Kuhu oli meie esimene ühine reis?  võrru
See oli minu sünnipäeva aegu Võrru

Mis oli esimene asi, mis sa minu juures märkasid?  ma ei mäleta
Ma nii väga loodan, et ehk oli see naeratus :)

Mis on minu lemmik restoran?  vapiano
Vapiano on mu vaieldamatu lemmik

Mille üle me kõige rohkem vaidleme? kõige
Ma arvan, et me võime vaielda kõige üle, alustades sellest , kui külm õues on ja lõpetades sellega, et mõni võõras ütles kuskil midagi valesti :D

Kus ja kuna oli meie esimene suudlus? minu juures, siis kui sa siia tulid, 1.märts oli äkki 
Sinu juures 1.märtsil

Mida mulle meeldib telekast vaadata? puhkus mehhikos
Igasuguseid tõsielu sarju, mida rohkem draamat , seda parem
 
Nimeta üks asi, mis mulle ei maitse. liha
LIHAAA, ma lihtsalt ei suuda seda süüa

Mida ma endale restoranist juua tellin kõige sagedamini? sprite
Sprite

Mis number jalanõusid ma kannan? 36-37 
36-37, oleneb jalanõust

Milline oleks minu lemmik võileib? leib ja või
Ma ei söö väga võileibu , sest need ei maitse mulle
 
Mida ma sööks iga päev? pastat
Shokolaadi ja pastat

Mis värvi on mu silmad? sinised
Mõnes valguses sinised, mõnes valguses hallika- alatooniga

Kes avaldas esimesena armastust ? aadam, ei tegelikult sina 
Mina

Milline SINU tegevus MIND kõige rohkem häirib? näppude nuusutamine 
See, kui sa midagi näpid, mis lõhnab ja siis peale seda nuustutad oma sõrmi. Nt. kui sa suitsu teed ja peale seda oma sõrmi nuusutad

Milline on sinu lemmikmälestus minust ? siis, kui sa veel noor ja ilus olid 
Tahaksin nii väga loota, et see, kui me käisime mööda põhjarannikut trippimas ja panime toonekure posti külge lindid, see oli  kõik nii mõnus :)

Mida ma kõige meelsamalt hommikuti söön?  sa ei söö hommikuti 


Ma ei söö hommikuti, sest söök ajab hommikul mu südame pahaks

Kas sa oled pannud mulle mõne hüüdnime? Ja vastupidi. Kallis, emme ja Krissu. Kallis & issi 
Kallis, emme, Krissu. Mina sulle : Musi, Kallis, issi

Kui ma oleksin üksikul saarel, mis oleks üks nö luksuslik asi, mis ma saaksin kaasa võtta? kamm
Ma ise võtaksin kaasa arvuti

Kui sa peaksid mulle sünnipäevaks küpsetama tordi, siis milline see oleks? – ma ei oska küpsetada 
Kui sa kord küpsetama õpid, siis tahaks sefiiritorti :)

Mis loom ma oleks? Miks? elevant, sest sa trambid jalgu
Kassi ja elevandi ristand, sest ma trambin koguaeg jalgu  ja teen seda mis heaks arvan


Kommentaarid