Otse põhisisu juurde

Tipatapa.ee

 Kuna paljud on mu käest küsinud, kust ostan ma oma põnnidele kaupa siis ütlen ausalt ära - tipatapa.ee
 Ma pole saanud veel mitte kuskil sellist teenindust nagu seal, lihtsalt suurepärane, iga asjaga mis vähekenegi nende võimuses on ,tullakse vastu ning aidatakse. Ma olen vist peaaegu kõik asjad sealt ostnud, alustades juukseharjast ning luttidest ning lõpetades voodiga. Nimelt voodiga oli lausa selline äge juhus, et mu käest isegi küsiti, et kas see läheb poisile või tüdrukule , et saaks vastavas värvitoonis madratsi juurde. Isegi hulgi niiskeid salfakaid ostsin seal  - lihtsalt kõigele on nii hea hind !
  Hetkel olen ma sealt valimas reisivoodit ning söögitoole. Reisivoodiga on hetkel juba kiirem , kuna seda oleks vaja juba reedeks, kuid õnneks söögitooliga on veel veidi aega, seega saan neid veel rahulikult uudistada ja mõelda, milline oleks just meile parim.
 Reisivoodi otsingutel lähtun ma järgmistest asjadest  :
  1. Põhi peab olema tõstetav 
  2. Kindlasti peab vähemalt üks külg olema lahtikäiv
  3. Putukavõrk peab olemas olema 
  4. Võiks kompaktselt kokku käia 
Söögitoolide otsingutel lähtun ma aga järgmistest asjadest :
  1. Need võiks olla puidust 
  2. Hea oleks kui need kasvavad koos lastega , st et hiljem saab neid kasutada laua ja toolina
  3. Kergesti puhastatav pind
  4. Eemaldatavad katted
  5. Võimalikult loodussõbralikud
Seega on minu soovidest välistatud igasugused plastikust söögitoolid , sest need ei kasva koos lapsega ning neid ei saa laste kasvades edasi kasutada. Mõelge , kui head on sellised söögitoolid, kus algul istub laps kõrgemal ning ma saan rahulikult talle süüa anda , hiljem, kui laps on juba vanem , siis saan sellest söögitoolist hõlpsasti teha laua ja tooli, kus taga ta juba ise süüa saab - seega väga suur võit !
 Kaksikutega kulub niigi rohkem raha ning kui saab kuidagi säästlikumalt elada ning mõelda ka tuleviku peale, siis on selline  söögitool / laud-tool kõige parem valik üldse !

 Lisan ka siia lõppu pildid ja lingid milliseid olen vaadanud, et ehk teiegi, kallid lugejad aimu saaksite : )
 Kokkuvõtteks soovitan mina seda kauplust vägagi ning minust on saanud kauaks - kauaks nende klient : ) 
Babyono reisivoodi LINK

Britton Siesta LINK

BabyOno reisivoodi LINK
Puidust söögitool Angieszka LINK



Kommentaarid