Otse põhisisu juurde

Magamisest ja arstil käigust

 Oh juudas, see tänane öö.. Õudne lihtsalt.
 Panin põnnid kell 22 magama, tavaliselt lähevad nad ise ööunne kuskil 23 aeg ning siis on kogu öö rahulik , kuid tänane öö oli kõike muud kui rahulik. Nimelt oli neil vaja iga tunni aja tagant ülesse tõusta ja lihtsalt kägiseda ilma põhjuseta - süüa ei tahtnud, süles olla ei tahtnud, kaisus olla ka ei tahtnud. Hommik algas aga 5.30, kui nad mõlemad otsustasid, et aitab nüüd pikutamisest ja magamisest, neil on vaja ülesse tõusta.
  Praegu olen nagu elav laip ja tunne on selline, et tahaks lihtsalt voodisse teki alla minna ning lihtsalt nutta. Edaspidi panen neid ikkagi nende endi rütmi järgi magama, sest nii on lihtsalt tunduvalt parem , kuna siis ei ole neid magamata öid ja hommikul tõusevad nad ka umbes 7-8 aeg, mis on täiesti normaalne. Lähimad 2 aastat käib mul ikkagi elu pudinate rütmis, mitte nii nagu ma ise tahaks, sest kui hakata neile magamisaegu peale suruma, siis tõotavad kõik need ööd tulla magamata ning lõpeb see sellega, et olen mina väga pahas tujus ning siis peavad teised kannatama kahjuks..

 Kuid räägin teile positiivseid asju ka :) Eilsel arstivisiidil sain teada, et Kutike kaalub meil 4800g ja on 56cm pikk ning Neiu kaalub 4840g ja on 55 cm pikk , mis aga tähendab , et kutt on sünnist alates juurde võtnud 3 kg ja kasvanud 13 cm , Neiu on sünnist alates juurde võtnud 3kg ja 200g ja pikkust on visanud 11 cm :) Ent ma kaldun arvama, et nad on siiski tibake pikemad, kui eilsel mõõtlisel, sest 56 suurus riided on neile väikesed.





Kommentaarid