Otse põhisisu juurde

Kaalust, põnnidest, Mallust ja kirjutamisest

Oh sa vana jumal, astusin täna kaalu peale ning ette lõi 60 ! Minu jaoks nii kohutav number, okei, ma saan aru küll, et tegelikult ma ju alles olin rase ja siis pole kogu kaal maha läinud, aga ikkagi , see on kohutav...

 Nii , et nüüd ma siis otsustasingi, et aitab naljast, pean hakkama oma kaaluga tegelema. Vähemalt 5 kg tuleb alla saada, siis on kõik korras, niisiis hakkangi otsima tervisliku toitumise menüüsid ning samuti tuleb end käsile võtta ja põnnidega jalutamas käia iga päev vähemalt 5 km , ehk on mul siis võimalust endale see ilus kaalunumber saavutada :)

 Ostsime ükspäev mulle õppesõidu auto ka, sest nüüd on viimane aeg hakata lube tegema, kuna sügiseks on mul neid juba vaja ( lähen kooli tagasi ). Kui ise mõtlen kogu selle asja peale, siis olen endale tegelikult ikka päris piraka tüki ette võtnud - põnnide kasvatamine, autokool ja sügisest veel kool ka. Kuid eks ole nii, et kes palju teeb , see ka palju jõuab :)

 Kohe varsti läheme lastega iga kuisele kontrolli ning saame lõpuks teada, kui pikad nad mul siis juba on. Suurus 56 riided on neile nüüd juba väikesed, kuid 62 on veel veidi suur, nii et ma ise arvan, et nad seal kuskil 60cm lähedal juba oma pikkusega ka on.  Loodan ka täna saada lõpuks mingit selgust sellele, et miks kutikene meil pealiskaudselt hingab, sest see lihtsalt ei ole normaalne enam. Loodan väga , et lõpuks tehakse ka mingid allergiatestid, et kas siis tõesti ongi tal kassiallergia , mida me ise kahtlustame..

 Ja muidugi pean teile ka rääkima natuke Mallust  :) Minu jaoks on see nii naljakas, kuidas on praegu järjest Perekooli ja igale poole mujale tehtud teemasid tema pulmade kohta, et ta on mingi mõttetu eit ja sai tasuta pulmad jne. No ma ei saa aru, kuidas inimesed ei adu seda, et tegelikult ta ju ei saanud neid ju tasuta ! Ta igapäevane TÖÖ on ju BLOGIDA , seega on see täiesti normaalne, et tal on igasuguseid sponsoreid taga, kes on nõus talle kõiki asju kinkima jne, see on ju REKLAAM ! Ma tõesti ei saa aru , kuidas inimestele see asi pähe ei mahu.

 Mina oleksin küll ülimalt õnnelik , kui ma suudaksin ehk ka end oma blogiga kunagi nii palju üles töötada, et saaksin  endale kasvõi mõningad sponsorid taha , kuid see nõuab väga väga palju tööd ja tähendab ka seda, et ma peaksin iga päev blogima. Hetkel võin küll ausalt öelda, et kahe pisikese beebikese kõrvalt absoluutselt iga päev blogida ma kahjuks lihtsalt ei jõua. Ent ma üritan nüüd seda viga parandada, kui mu kallis mees koju jääb, siis on laste kõrvalt rohkem aega kirjutada ja kui kõik läheb plaanipäraselt, siis on mul varsti juba päris mitu teemat lisaks , millest teile iga päev read kirja panna :)


Kommentaarid

  1. Perekooli inimestele ei mahu paljud lihtsad asjad pähe:)

    VastaKustuta
  2. Perekooli inimestele ei mahu paljud lihtsad asjad pähe:)

    VastaKustuta

Postita kommentaar