Otse põhisisu juurde

Reisivoodi Tipatapa'st

 Nagu te lugenud olete, siis möödunud nädalal olin ma reisivoodi otsingutel ning selles osas tuli mulle appi tipatapa.ee
 Ma olen neile ülimalt tänulik, sest ma ei kujuta ette mis ma ilma nendeta teinud oleksin.

 Minu valituks sai SEE VOODI ning ütlen kohe ausalt ära, et minu arvates on see parim valik üldse - seal on küljes kõik asjad , mis on mulle ühe reisivoodi puhul olulised.
 Tooksin ka välja selle voodi plussid minu silmis :
  •  Mugav kokkupanna ning lahti võtta 
  •  Voodi otsas on tasku , kuhu saab asju panna
  •  Kahel kõrgusel olev põhi 
  •  Mähkimisalus 
  •  Sääsevõrk 
  •  Mõlemad mu põnnid mahuvad sinna praegu korraga magama
  •  Madrats on sellisest materjalist, mis ei lase niiskusel sisseimbuda
  •  Lukustatavad rattad on ühes otsas 
  •  Kerge ! 
  •  Mänguasja kaar on küljes 
  •  Korralik õhuringlus, st et 3 külge on võrgust
  •  Ühes otsas on lukuga uks ( praegu pole meil seda veel tarvis, kuid tulevikus küll )  
  Minu üheks hirmuks oli see, et äkki põnnid ei ole nõus magama seal voodis, kuid tuli hoopis vastupidine asi välja - nad magasid seal paremini kui oma võrevoodites. Nüüd on vähemalt teada, et kui tuleb kuskile ööseks jääda, siis reisivoodi võtavad nad väga hästi vastu ning magavad ka väga hästi.
 Ma olen voodiga enam kui rahul ning tean, et see on see reisivoodi , mille soetan ka tüdrukule ! 
 Kui kellegil on reisivoodeid või muud beebikaupa tarvis, siis ma igaljuhul soovitan läbi hüpata Tipatapast, seal on väga hea valik ning suurepärane klienditeenindus ! :)

  Lisan teile ka pilte siia sellest voodist :) 


Kommentaarid