Otse põhisisu juurde

1.juuni

 No nii , täna ongi see päev , kui põnnid saavad korrigeeritult 1 kuu vanusteks :) Kõiksugused enneaegsuse märgid on kadunud. Kasvavad nad jõudsasti ja on üldse väga tublid. Eks vahepeal ole neid jonnituure ka, samuti oleme siin paar korda juba kokkupuutunud sellega, et tibud on väsinud küll, aga tuttu ei oska mitte kuidagi jääda. Õnneks neid uinumisraskusi pole neil veel koos esinenud, ikka on nii, et üks lastest juba magab , aga teine magama jääda ei mõika. Ma ei taha ettegi kujutada, mis saab siis, kui neil peaks see koos olema ..

 Nad juba vaikselt naeratavad ka mulle kui ma nad sülle võtan ja nendega räägin , nad ei naerata küll alati , aga enamik kordasid nad siiski naeratavad ! See on lihtsalt nii nii mõnus :) Juba ootan seda päeva ,kui nad hakkavad lalisema ja naeravad alati kui mind või issit näevad.

 Tegelikult saavad aga põnnid juba see kuu kolme kuusteks, aeg on ikka meeletult kiiresti läinud. Nüüd umbes kuu või natuke peale veel ja siis saab neile juba anda ka püreed maitsta. Üldse ei kujuta seda püree majandust endale ette , et kuidas see kõik hakkab välja nägema ja kas kõik kohad hakkavad seda toitu täis olema või mitte.

 Teen siia ülesse ka ühe uue valiku "MÜÜK" - hakkan sinna lisama kaksikute riideid, mis meile juba väikesed on ja mille olen ma nõus odavalt maha müüma, ehk leiab keegi endale miskit , mida ta sooviks :)

Lõpetuseks lisan pilte siia vaatamiseks.  Mõned postitused tagasi olid põnnidel need samad bodyd seljas , täiesti lõpp kui kiiresti nad kasvavad :)




Kommentaarid