Otse põhisisu juurde

Voodid

 Võib-olla juba osad teavad, siis pean ma blogi ka perejalaps.delfi.ee's . 
 Rasedust sai täna täis 16 nädalat. Nüüdseks on lõppenud ka need pidevad iiveldused, ainult siis on, kui kõht on tühi. 
Lisan siia ka lingid nendest "Pere ja Laps'e" blogidest : 

 Nagu ikka rasedale kohane, siis vaatan ka mina juba igasuguseid asju , mida kõike sooviks endale enne laste sündi koju muretseda. Viimasel ajal olen vaadanud erinevaid voodeid ja hälle. Muidugi ma tahaks oma kaksikutele osta need imearmsad Moosese korvid, kuid samas ma mõistan , et see ost oleks mõttetu, kuna neid ei saa kaua kasutada. 
 Kuna ma eelistan voodeid heledates toonides, siis praegu on sõelale jäänud sellised voodid :

Beebivoodi Liia   Hind 59€

Beebivoodi Berta   Hind 97€
Beebivoodi Stella   Hind 77€
Võrevoodi Basic  Hind 91€

Võrevoodi Laura  Hind 125€





Kommentaarid