Otse põhisisu juurde

Uued lemmikud

 Ma mõtlesin kas teha see postitus või mitte, kuid otsustasin , et siiski teen. 
 Nimelt ostsime kalli mehega mulle mõned päevad tagasi ühed Crocsi saapad . Nüüdseks olen jõudnud neid kanda mõned päevad ja pean ütlema, et nad on igat oma senti väärt ! 
Neil on imeline libisemisvastane kummitald, mis hoiab ära libisemist ning kukkumist - täna sain seda isegi proovitud :)  Käisin elukaaslase pisipojal lasteaias järgi ning nägin eemal, kuidas üks naisterahvas libises jää peal pikali , kui olin samma kohta jõudnud, siis pidin kohe oma saabaste talda proovima, kas ma ikka püsin püsti. Ja püsisingi ! 
 Rasedale on need saapad igati ideaalsed, muidugi see ei tähenda, et mitterasedad neid kanda ei võiks. Tegelikult peale nende jäi mulle veel paar paari silma , mis võiks ju kapis olemas olla, kuid kahjuks neid meie Eesti poelettidel saadaval pole.. 

Minu uued nunnud


Women's Modessa Furry Boot

Women's Modessa Suede Button Boot

Kommentaarid