Otse põhisisu juurde

Tahaks teha ju miskit kasulikku

 Teate , nagu rasedad ikka,  siis ka mina armastan magada, pole lihtsalt midagi paremat, kui lihtsalt magada ja puhata. Kuid sellest magamisest ja puhkamisest on mul juba nii kõrini, et ma lihtsalt ei viitsi seda enam teha. Ma tahaks tööl käia ja mida iganes muud kasulikku teha. Tahaks tunda, et ma olen kellegile kasulik ja et oma tegevusega saan ka midagi kasulikku ära teha..
 Praeguseni olen oma päevi sisustanud helurripatsite tegemisega ning beebiteki kudumisega. Eile vaatasin internetis erinevaid asju ringi ning tekkis kohe huvi, kas kuskil müüakse ka mingeid kangajääke naeruväärse hinnaga.. Vaatasin mida kõike võiks ju ise kaksikutele õmmelda ja valmis teha ning  kui ma selle kõik ära teen, siis olen ju vähemalt midagigi kasulikku teinud :)
 Samuti hakkasin koostama nimekirja, mida oleks tarvis , kui meie beebsud ära sünnivad, lisan ka siia eraldi lehe selle jaoks , kuhu kirjutan mis mu mõtetes on , mis võiks olemas olla.
 Otsisin ka endale kasulikke linke, kust võiks leida ideid, kuidas ise oma pükstest teha rasedatepüksid - leidsin ka :) Nüüd peab vaid minema kusikle kanga poodi ja õige kanga ära ostma, et see oma pükstele juurde õmmelda.

Kommentaarid