Otse põhisisu juurde

Pühapäev

 Mul käisid eile sõbranna , ta mees ning nende imearmas pisipoja külas. Täitsa lõpp ikka kui armsad on väikesed lapsed :)
 Alles oli see, kui see väikene pätikene sündis ( aprillis) ning juba ta on nii suure lapse moodi ,asjatab oma ette , ronib igale poole ja läliseb nagu väike rikki läinud grammofon.
Muidugi ma ei suutnud oma käbaraid sellest väikesest ilmakodanikust eemal hoida, kuid võin alusalt öelda, et tuli ka väike hirm , et varsti on mul ju kaks sellist tegelinskit kodus asjatamas.

 Praeguseks hetkeks  on beebsud mu sees kasvanud 16 nädalat ja 2 päeva , kuigi nii mõeldes on mul tunne, et alles see oli , kui ma oma rasedusest teada sain , aeg läheb lihtsalt nii nii ruttu.
Pisikesed mu see peaksid olema umbes avokaado suurused , ehk u 12 cm pikad ning kaaluma kumbki umbes 100g.
 Täna on nad mu sees mingit trianglit korraldanud, ei oskagi nüüd öelda, kas tunnen mõlema siputamist , või on ainult üks beebidest siin ees pool, aga täna on olnud nii mitmeid müksusid mu kõhus ning see tunne on lihtsalt jumalik ! :)
 Iga päevaga tuleb ka see päev ju lähemale, kui me lõpuks teada saame, mis soost meie tupsununnud on (12.12). Te lihtsalt ei kujuta ette kui väga ma seda päeva ootan, kui väga ma tahaks jälle oma lastega ekraanivahendusel kohtuda, kui väga ma tahaks neile öelda aitäh selle eest ,et nad just minu oma emmeks valisid.

Kommentaarid