Otse põhisisu juurde

Tere tulemast 2019!


Head uut aastat kõigile! 

 Kuna ma andsin iseendale uusaastalubaduse, siis ma proovin seda ka täita. Nimelt andsin endale lubaduseks, et ma jõuan siia oluliselt tihedamini kirjutama, kui ma seda seni teinud olen.

 Alustuseks räägin ma teile meie aastavahetusest. Meil käis sõbranna oma perega külas ning veetsime mõnusasti süües-juues-saunatades aega ning südaööks läksime lastega õue ilutuestikku vaatama.
31.detsembri hommik muidugi ehmatas korralikult ära, kuna Liisu ärkas pisikese palaviku ning nohuga ja tagatipuks oksendas ka. Olin juba mõtteis õhtuse olemise maha matnud, et ju me veedame seda terve perega diivanil lebotades teki alla ja vaatame telekat. Õnneks peale oksendamist läks Liisul tervis oluliselt paremaks ning tänaseks pole eilsest mitte mingisugust märkigi alles, roosa ja rõõmus laps on tagasi.

 Muidugi ma suutsin süüa nii palju teha, et nüüd vaatan külmkappi ning mõtlen, et kes küll selle toidulaadungi ära sööb. Samas süüa tehes tundus, et sööki on nii vähe ja mõtlesin korduvalt, et huvitav, kas tuleb ikka välja või peaks midagi juurde tegema. Meie puhul täiesti tavaline, et kui ma vähem teen, siis jääb ALATI puudu, ent kui ma teen rohkem, siis ei sööda kunagi ära.

 Meie aastavahetus oli tegelikult väga mõnus ning endiselt mulle meeldib seda kodus vastuvõtta, sest nii mõnus on ju hiljem oma voodisse  unne pugeda. Hommikul juba naersime Härraga, et 2020 võtame kodus teleka ees vastu, söögiks teeme pitsat ja sushit ja lebotame diivanil.

 Mõned isiklikud soovid panime ka paika, mida sellelt aastalt ootame, mõni soov on seoses koduga ning mõni soov enesearengu ning õppimisega. Eks aasta jooksul paistab, kas ja kui palju me valmis jõuame.

 Kokkuvõtvalt võib aga öelda, et loodame, et 2019 tuleb teguderohke, saame teostada oma unistusin ning eelkõige olla õnnelikud ning nautida koos hetki, mis on meile antud.

Kommentaarid