Otse põhisisu juurde

Kuidas möödus meie 2018 ?


 Need, kes meie tegemisi instagramis ja facebookis jälgivad on paremini kursis meie möödunud aasta toimetustega. Panen ka siia kirja tähtsamad sündmused ning toimetused, et tulevikus oleks hea lihtne taas ülesse leida.

Aasta alguses otseselt suursündmusi polnudki. Kuigi ma soovisin raseduse alguses, et ükski arst mulle jumala eest ei ütleks, kes mu kõhus kasvamas on, siis ikkagi sain 20.veebruaril selle teada. Tagantjärele olen nii õnnelik, et siiski teada sain, kuna vajalikke asju sai palju kergemalt koju soetada, kuigi ega ma sünnituseni ei uskunud, et kõhubeebi on tüdruk.

15.märtsil said Liisu ja Jaan juba 3 aastaseks. Pidasime nende sünnipäeva parimate sõpradega mängutoas ning järjekordselt ma veendusin selles, et ma ei oska arvestada söögitegemisega ning tegin süüa natukene liiga vähe. Egas midagi, tänavusel sünnipäeval teen ma süüa veidi rohkem, sest pigem olla rohkem kui vähem.

 Eelmise aasta blogiauhindade jagamine toimus 16.juunil Vaba Laval ning ma saavutasin seal pere-ja beebiblogide kategoorias esimese koha. Siin pean tänama nii enda pere, tänu kellele on mul kirjutamise ja pildimaterjali ning ennekõike meie armsaid lugejaid ja fänne!


 Kuna ma endiselt ei uskunud, et meie perre on lisandumas neiu, siis nii ma läksingi 5.juulil plaanilisele keisrile kotis olid riided nii tüdrukule kui ka poisile :D Kuigi meile oli põnni sugu teada, siis terve raseduse ajal me talle nime välja ei mõelnudki, kaksikute nimed olid juba kõhus olles teada. Amanda nimes jõudsime lõpuks otsusele, kui ta oli 3 päeva noor. Amanda nimi tegelikult käis meil terve raseduse aeg läbi, kuid me ei suutnud saavutada kompromissi tema teises nimes. Õnneks pakkus Härra väga hea sõber, et miks mitte Victoria ning niimoodi oligi meil mõlemil suur äratundmisrõõm ja neiu nimeks sai 9.juulil Amanda Victoria. 

 12.augustil toimus Amanda katsikupidu. Me olime planeerinud, et peame pidu õues, kuna meeletu kuumalaine oli sel ajal, aga nagu alati, siis ilmataat meie pidu ei soosinud ja otsustas selleks päevaks paduvihma alla kallata. Kuid ega pidu seepärast pidamata jäänud ning saime oma armsate sõpradega koos aega veeta.

 Eelmise aasta mitmike kokkutulek toimus 18.augustil Vabaõhumuuseumis. Järjekordselt olid korraldajad saanud hakkama suurepärase üritusega ning nautisime seal olekut. Liisu ja Jaan said vaadata sõjaväe ja politsei autosid, proovida erinevaid trenne ja huviringe ninglihtsalt teiste
mitmikutega koos mängida.


Amanda esimene kodust kaugemal ööbimine toimus 14.-15. september, kui käisime sõpradega Saaremaal Ultima Thule kärumaratonil. Supermõnus oli ning Amanda pidas väga hästi vastu, kuigi alguses oli mul endal pisikene hirm, et  raudselt hakkab just sel ajal mingi nohu või muu jama kimbutama,  kuid õnneks läks kõik hästi.

 5.oktoobril ehk täpselt 3. minisünnipäeval hakkas Amanda keerama. Minu jaoks oli see suur üllatus, kuna arvasin, et sellega läheb ikka veidi kauem aega.

  Kuna olin juba mõnda aega mõlgutanud mõtteid, et peaks minema terve perega kuhugile puhkama, siis 15.oktoobril otsustasin, et meie esimeseks sihtkohaks 5 liiklemise perena saab Bulgaaria. Kuna just siis oli mega hea pakkumine, siis ei jäänudki muud üle, kui meile reis ära broneerida ning teatada põnnidele, et kevadel saavad lennukiga lendama minna.

 23.novembril tutvustasin Amandale esimest lisatoitu, milleks oli kõrvits. Siiani olen talle kõik toidud ise teinud ning tänaseks päevaks sööb ta kõrvitsat, suvikõrvitsat, kartulit, porgandit, bataati, kana, brokolit ja banaani. Järgmisena plaanin toidulauale tuua lillkapsa (seda oleks võinud tegelikult juba ammu proovida, aga ma koguaeg unustan seda osta :D ), veiseliha ning pirni.

 9.detsembril sai Amanda roomamise selgeks. Peale seda ta enam paigal ei püsi ning koguaeg on vaja mööda maja ringi liikuda. Tänaseks päevaks proovib ta juba käputamist ka, kuid seda ei ole veel täitsa selgeks saanud.

 2018. aastaga said ka majaehituse plaanid selgemalt paika ning tasapisi teeme neid. Tahaks küll oluliselt kiiremini aga kui ikka ehitust teha 3 pisikese lapse kõrvalt, ise samal ajal majas sees elades, siis kahjuks paratamatult kulub seda aega veidi rohkem, kui ise sooviks. 2019. aasta sisse mahub kahe toa ehitus ehk siis esialgu saavad Jaan ja Liisu eraldi toad, hiljem kolib Amanda Liisuga ühte tuppa. Plaanime valmis ehitada garderoobi ning garderoobi peal olevasse tuppa teeme esialgu külalistetoa ning hiljem, kui lapsed juba suuremad, siis saab sellest meie magamistuba.








  

Kommentaarid