Otse põhisisu juurde

Meie vanker- Silver Cross Surf3 Timeless

 Teate, see on üks postitus, mida ma olen juba tahtnud mõnuda aega kirjutada, kui koguaeg on miskipärast edasi lükkunud ja nüüd ma lihtsalt võtsin selle aja ning panin enda mõtted kirja.


 Kuna Amanda lihtsalt keeldus esimeses kärus olemast, ehk siis igakord kui ma ta sinna panin , siis ta lihtsalt nuttis ja miski ei sobinud, siis septembris tegime me selle otsuse ning ostsime talle uue käru. Eelnevalt käisime muidugi korduvalt Stroller24 salongis erinevaid proovimas, et leida endale see sobiv, kus talle sobiks olla.

Me leidsimegi ja siiani ei ole mitte ühtegi põhjust olnud seda otsust kahetseda. Valituks ostus Silver Cross Surf3 Timleless.  Eks tal paar pisikest miinust ole, kuid kõik plussid kaaluvad kõvasti need üle.





 Plussid :
  • Pikk kaarvaari
  • Esisild on vahetatav! Saad valida, kas ees on 2 väiksemat ratast või 1 suur
  • Vedrustus on megahea, Amanda ei ole veel kuskil rappunud vaid pigem nagu hõljub
  • Istumisosa saab kasutada nii nägu kui selg sõidusuunas
  • Kõik vajalikud asjad on kohe komplektis
  • Samale raamile saab panna turvahälli ( vajalikud adapterid), vankrikorvi ning istumisosa
  • Korvi saab hoiustamiseks kokkuvoltida
  • Kaarvari on vankrikorvil ja istumisosal sama, mis tähendab, et hoiustamiseks on asju vähe
  • Pääseb vabalt liikuma nii metsas kui ka paksus lumes



Miinused : 

  • Kokkupanemiseks peab pealt ära võtma turvahälli adapterid/korviosa/istumisosa
  • Pakikorv on pisike ( selle punktiga mõtlesin tükk aega, kuhu seda liigitada. sest minul pole suurt pakikorvi vaja, kuna poes ma käruga ei käi ning käruga käin ainult jalutamas)
 Mina olen meie valitud käruga nii megasuper rahul, sest ta täidab kõik mu vajadused ning tänu vahetatavale esisillale ei pea ma omama mitut käru, et kõikidel meie kodu ümbruses olevatel maastikutel normaalse inimese kombel liigelda. Kui nüüd see suur lumi maha tuli, vahetasin lihtsalt ees olevad pisikesed rattad ühe suure varu ning pääsen igalt poolt läbi. Mulle hullult meeldib, et vankrikorv on nagu kauss, mis tähendab  seda, et kui beebi on pisikene, siis tunneb ta end seal sees ikka turvaliselt ja hoituna, mitte ei ole suur ja kõle ning kui ta kasvab siis tekib nö ruumi juurde tänu kausiefektile. 
 Ainult üks asi on, mida ma tahaks juurde- vaatasin Silver Crossi Inglismaa lehelt, et Surf3'le on saadaval ka roosad katted, neid on mul vaja ! :D  Vaata seda vankrit siit

Kommentaarid