Otse põhisisu juurde

Uuel aastal uue hooga

 Kuna see aasta on olnud mul blogiga nii nagu ta olnud on, siis uueks aastaks on mul lubadus, et pühendan rohkem aega blogile ning kirjutan teile meie tegemistest tunduvalt rohkem. Lihtsalt see aasta on möödunud kuidagi linnutiivul ning igakord, kui olen tahtnud tulla kirjutama, on miskit vahele tulnud ning hiljem pole enam seda kirjutamis tuhinat peal :(

 Kokkuvõtteks sellest aastast võin öelda, et plaane oli rohkem , kui ära jõudsime teha. Lapsed on selle aastaga väga palju uusi asju selgeks õppinud ning palju on veel õppida.
 Kodu remont edenes ka, kuid alati võiks rohkem jõuda. Palju on veel teha, aga nii mõnegi väga kiireloomulise asja jõudsime ära teha.

 Uueks aastaks on samuti palju plaane ning loodan, et suudan rohkem tegevusi pildile püüda ning rohkem juttu teile siia kirja panna. Endale on ka juba varakut seatud paar ootust, mis uuel aastal täita tuleb ja kui ma selle kõigega ilusti uuel aastal toime tulen, siis tunnen, et aasta läheb ilusti korda :)

 Kindlasti on plaanis uuel aastal lõpuks ometi köök ja esik täielikult valmis saada, samuti meie suur sisseehitatud kapp peab valmis saama, kuna soovin lastetoast ära kaotada riidekapi.

 Usun , et tulev aasta tuleb just täpselt selline, nagu me selle ise loome ning siiralt loodan, et minu unistused uuel aastal saavad täide viidud. Praegu aga kobin lõpuks magama, sest kell on juba üpris palju ning hommikul on vaja olla virgas. Pealegi on seda aastat jäänud vaid 6 päeva ning nende päevade jooksul loodan ma veel miskit olulist korda saata :)

Kommentaarid