Otse põhisisu juurde

Blogijate jõululoosi pakk

 Meil toimus ju blogijate jõulupakkida saatmine, aga ma täitsa unustasin ära,et teile ka näidata- nii piinlik. Nimelt sain enne jõule endale ühe pakikese, mille saatjaks oli ühe vahva plikatirtsu ema Nele :) Tol päeval kui pakk postiautomaati jõudis, mõtlesin ma endamisi pool päeva, et huvitav mis asi mulle nüüd jõudis, et ma pole ju mitte kui midagi tellinud. Seega oligi üllatus veelgi suurem, kui pakile järele läksin.

 Minu pakis oli üks superhea lõhnaga kehakoorija, Nurme'lt. Nimelt on tegu loodusliku kosmeetikafirmaga ning ma olin juba ammu tahtnud nende toodangut proovida, kuid alati on miskit vahele tulnud (nt keegi hakkab nutma) ja siis olen hiljem ära unustanud, et nende kodulehel edasi ringi kolada :D
Seega õnnestubki mul nüüd lõpuks see kehakoorija ära proovida ning teada saada, kas see ka mu ootustele vastab, siiralt loodan, et on ikka nii hea, kui ma temast kuulnud olen :)
 Pakist ledsin veel ühe huvitava maiustuse, mis üllataval kombel läheb lastele ülimalt hästi peale. Täpsemalt on see pähklimüsli tumedas šhokolaadis. Kindlasti tahan ma ka nende teisi tooteid proovida. Karli ja Linda maiustused leiad siit

 Küünal ning armas kaart peitsid end ka mu kotis, küünal läheb mu küünlakogusse, mida ma ikka aeg- ajalt põletan ( kui keegi kunagi ei tea mida mulle kinkida, siis küünlaid võib alati kinkida )

 Kokkuvõtteks võin öelda, et olen oma kingitusega rahul ning suur suur aitäh sulle Nele :) Rahulikku pühade aega ning head vana - aasta lõppu kõigile !

Kommentaarid