Otse põhisisu juurde

Haigusest ja turvatoolidest

 Et see aasta lõpp oleks ikka eriti "tore", siis jäi kutt haigeks - arvatavasti see "tore" kõhuviirus, mis praegu igalpool möllab. Õnneks Liisu on veel puutumata, seega kergem on põetada ühte last. Eks ma ise olen ka veidi tõbine - kurk kriibib ja kerge nohu.

 Õnneks on Jaanil enam-vähem hea tuju, kuid eks seda jorramist ole üpris palju, võrreldes tavalise eluga. Tegelikult aga ei saa kurta, sest meil ümber ringi on tuttavaltel palju hullemad haigusjuhtumid, seega tunnen, et meil on täitsa vedanud see kord. Ent ega see haigus ei hüüa tulles ning niimoodi me peamegi aastavahetuse veetma kodus tõbistena, kuid pole üldse hullu, saabki kodus oma perega rahulikult olla :) Peaasi, et nüüd Liisu ja Abikaasa endale mingit haigust külge ei korjaks, sest terve pere siruli maas oleks ikka liiast küll.



Ja oleks siis see haigus hetkel ainuke mure, kus sa sellega. Avastasime, et Jaan on meeletult pikkust visanud ning talle on turvatool väikeseks jäänud. Ehk siis nüüd olengi uue otsingutel. Soovitatavalt võiks see olla 9-25 kg või siis 9-36 kg , kui keegi teab, kust saada hea hinnaga häid toole, siis võib mulle teada anda, sest ostaksime ka kohe Liisule uue tooli ära.
 Hetkel meil on kasutusel Maxi-cosi toolid, mis on mõeldud 9-18 kg, sinna veel Liisu mahub, kuid ma ei tea kui kauaks. Jaanil on peanupp juba üle, seega on tema tooliga seis kriitilisem.

 See turvatoolide maailm on ikka nii kirju, et ma lihtsalt ei tea, kust pihta hakata. Jah, olen vaadanud erinevaid testitulemusi samuti uurinud kasutajate kogemusi, kuid ikkagi on see otsustamine nii nii keeruline.
 Hästi paljud on soovitanud seda löökpadjaga turvatooli, kuid kahjuks ma kardan, et see meie põnnidele ei sobi, kuna neil on juba siis paanikaosakond lahti, kui kärus panen turvakaare ette - no ei meeldi nendele lastele eest poolt piiratud olla. Eks see löökpadjaga turvatool ole turvalisem jah, aga kahjuks maksvad ka mu närvid midagi ning ausalt ma ei soovi minna autoroolis hulluks, sest nad lihtsalt kisaksid terve tee.

 Hetkel sain aga ennast välja kirjutatud ning nüüd tunnen küll, et viimane aeg on voodisse pugeda ning abikaasa kaissu võtta :) Hääd ööd kõigile !

Kommentaarid

  1. Kui pikad teie lapsed on ning millist maxi cosi tooli kasutate? Ise samuti uurin turvatoole, laps hetkel 1a3k ja 81cm pikk

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Meil on hetkel kasutusel maxi-cosi prirori ja tobi. Ma Neiu mõõte hetkel isegi ei tea, aga Kutt on 87 cm pikk.
      Hetkel olen paar turvatooli leidnud, mis huvi pakuvad, aga peame minema proovima, loodan, et mõnel Tallinna poel on proovimis võimalus :)

      Kustuta
    2. Mõõtsin Neiu ka ära, ta on 82 cm pikk :)

      Kustuta
  2. Tobil on voimalik seda osa, kus pea asetseb ülesse poole liigutada. Kas kui see on koige kõrgemas asendis siis ka lapse pea sealt üle?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma pole isegi proovinud, sest mul plika istub selles, aga tal ruumi veel piisavalt :)
      Kuti jaoks Tobi natuke kitsas.

      Kustuta

Postita kommentaar