Otse põhisisu juurde

Jaanuar 2017 challenge - 30 päeva kirjutamist

 Hurraa, eelmises postituses lubasin, et lähen magama, kuid kus sa sellega. Mul lihtsalt ei ole und, ei saa mina aru, kes mu une ära varastanud on. Aga selle asemel, et magada, koristasin ma elutoa ning köögi ära ning tegin uueks kuuks valmis endale ühe laheda challenge, mida jagan ka teiega, ehk saate ka teie inspiratsiooni seda teha :)

 Mõtlesin, et kui uuel aastal on plaan rohkem kirjutada, siis see oleks kohe aasta algusesse suurepärane ülessanne mulle igasse päeva.  Kui täitsa aus olla, siis olen täitsa elevil nende ülessannete pärast, sest need siiski nõuavad iga päev oma osa, et tuleksin siia ja leiaksin selle aja, et teile kirjutada :) Nii nii põnev ! 

 Ehk kui ma seda siis tegema hakkan, saan tagasi ka oma kaotatud kirjutamispisiku ning enam ei leia ma nii palju vabandusi ning muid asju, miks ma siia viimasel ajal nii vähe olen sattunud. Loodan, et nakatan ka teisi sellega ning kui keegi teeb seda koos minuga uuel aastal, siis võib siia kommentaaridesse panna oma blogi lingi, et saaksin ka jälgida :) 

 Mis aga teie arvate, kas sellised ülessanded innustavad rohkem kirjutama või võetakse seda pigem kui lihtsalt mingit kohustust ? Mina isiklikult arvan, et kui inimene teeb seda vabatahtlikult, siis ta peaks sellest üritusest ka rõõmu tundma, mitte lihtsalt mingisuguse ühtekuuluvuse pärast sellega kaasa minema. 

 Aga nüüd on küll niimoodi, et mina kobin ära magama, sest muidu olen ma homme kui laip ning mitte kui midagi ei jaksa teha :D

Kommentaarid

  1. Ma just hiljaaegu mõtlesin, et teeks endale uue aasta alguseks taolise 30. päevase kirjutamise challenge. Küsimusi/tegevusi sai nimekirja isegi rohkem, kui päevi kuus. Ehk isegi võtan plaani :)

    VastaKustuta
  2. Mul on midagi sarnast kuhugi isegi kirja pandud, et uuel aastal katsetada :) Ilmselt võtan plaani küll.

    Jälgida saab www.ojapere.wordpress.com

    VastaKustuta
  3. Tundub põnev ning ehk isegi võtan plaani (pildi challengitest salvestasin igatahes ära!) mind saab jälgida: riinulife.blogspot.com

    VastaKustuta
  4. Juhuuu, löön kampa ;)
    Vahva idee ;)
    http://merlinsaretok.blogspot.com.ee/

    VastaKustuta
  5. Esimene postitus on tehtuuuud. Väga lahe ideee.

    VastaKustuta
  6. Võtan ka challengist osa 😃
    slaegas.blogspot.com

    VastaKustuta
  7. Väga vahva mõte teha challange ning kutsuda ka teisi blogijaid ühinema! Võtan ka kindlasti osa, homsest alustan! ;)
    lendas-lind.blogspot.com

    VastaKustuta
  8. Väga lahe mõte! Ma alustasin eile :D Ma muidugi ei kujuta ette kas ikka iga päev jõuan..aga proovin ikka. Jälgida saab meidon4.wordpress.com/

    VastaKustuta

Postita kommentaar