Otse põhisisu juurde

Niisama juttu

 Isver - susver, ma täna avastasin, et ma pole siia juba kuu aega kirjutanud. Ma ei saa aru, kuhu see aeg niimoodi jooksunud on, et mina pole tähele pannud.

 Meil on endiselt ikka kõik vanamoodi, põnnid tulevad endiselt ise poole öö pealt meile kaissu ning päeval üritame nii palju kui võimalik, ikka õues liikuda ja erinevaid mänge mängida.
 Poti peal käimine ka endiselt ei õnnestu :( Kui kellelgi on mõni nipp, kuidas laps potile saada, siis mina olen üks suur kõrv! Põnnide potil käimine on umbes selline - Lähevad potile, istuvad umbes minutikese, siis tõusevad püsti ( kui ma tõusta ei lase, hakkavad paaniliselt nutma), keeravad poti tagurpidi ja hakkavad mängima. Enam ma ei viitsi ärrituda ka sellepärast, nagu ka lastearst ütles, siis ju nad ei ole veel potiks valmis, nii et pole hullu.

 Kuna Elisabeth on meil tekihull, siis natuke aega tagasi hakkasin talle ka ühte megapehmet tekki kuduma, loodan, et ikka jõuluks on valmis, siis saab laps rahulikult oma tekiga aeleda. Praegu ta käib toast tuppa oma tekiga ning pikutab sellega ja kaisutab seda. See vaatepilt on lihtsalt mega armas, kui ta oma tekiga kallistab :)

 Ahjaa, teen ühte katset ka - mind huvitab, kui palju me kulutame ühe kuu jooksul mähkmeid. Mähmkete lugemist alustan täna, ehk siis 5.detsember ning kuni 5.jaanuari panen kõik kirja, peale seda saan teile ka kokkuvõtte teha meie mähkmekasutusest :)

 Ja kui üleüldse rääkida viimasel ajal toimunust, siis alates kolmapäevast saab osta mu käest võtmehoidjaid mis on tehtud naturaalse karvaga. Ühe võtmehoidja hinnaks on 5€, nii et kui kellelgi on soovi, siis võib mulle julgelt teada anda :)  Võtmehoidjaid tuleb erinevat värvi ning need lähevad ka ülesse Helkurripatsid lehele .

Kommentaarid

  1. Tead, selle potitamisega on nii, et oota ära, kui suvi taaskord tuleb, siis nad juba vanemad ka ja mõistavad tegevust paremini. Ühel heal päeval jäta mähe alt ära ja ise samal ajal pidevalt selgita. Pott jäta nägemisulatusse, aga mängida sellega ära lase. Miks suvel, sest siis ka lihtsam märga pesu vahetada ja lapsed ei külmetu. Meie noorema sai sellise nipiga nädalaga mähkmevabaks - ka ööseks. Vahel juhtus ikka "õnnetusi", aga potilkäimise omandas ruttu.
    Jõudu kallikesed! :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar