Otse põhisisu juurde

Viimased ettevalmistused

 Juba see nädal sõidan ma Põnnidega puhkama ning selleks käivad viimased ettevalmistused. Puhkuse jaoks esimese ettevalmistusena koostasin mõni aeg tagasi nimekirja, mida saate lugeda SIIT
Teisena võtsin endale ülesandeks ära sorteerida kõik põnnide riided ning jalanõud ning võin päris ausalt öelda, et me varsti upume nendesse. Sai väikeseks jäänud riideid ja jalanõusid peaaegu 100 liitrise kilekoti täie - no seda on palju. Kuid ega midagi pole teha, nad ju kasvavad nii ruttu ning ma ei saa ka lastele osta vaid paar body/pluusi ning mõned paarid pükse. Riideid ju kulub ning neid peab ikka pisikese varuga olema.

 Kolmandaks olen ma nüüd ära proovinud, et kas ma ikka saan oma autoga minna :D Selleks toppisin ma käru , reisivoodid ning voodipesu autosse ning riideid ja muid kodinaid imiteerisid saunalinad, mis olid pandud paari reisikotti - mahtusid ! Seega ei pea ma minema Abikaasa autoga ja saan rahulikult oma autot nautida :) Mitte, et Mehe autol midagi viga oleks, aga see on minu jaoks kuidagi liiga suur, ma ei suuda sellega normaalselt manööverdadagi :D

 Enne puhkusele minekut on meil aga veel nii mõndagi teha. Homses tegevusplaanis on minna ühe vahva poisikluti sünnipäevale ning käia armsa sõbranna juures, keda pole juba pikka aega näinud.  Kolmapäeval võtan ette suure koristuse, et kõik asjad enam-vähem ära panna, et Abikaasa saaks peale meie ära minekut rahulikult remonti tegema hakata. Kolmapäeva õhtul läheme ka Prodigy kontserdile, mis toimub Õllesummeri raames.
 Neljapäeva plaanime hetkel veeta terve perega koos, sest peale seda saabub ju 10 päevane eemalolek, kuid õnneks on see üllal eesmärgil :)

Ka puhkuseks on juba mõningad plaanid tehtud. Nimelt laupäeval plaanime külastada erinevaid kodukohvikuid Elvas, kuna siis toimub Elva kohvikutepäev. Mingil päeval ( ma enam peast ei mäleta millisel) toimub Tartu külje all Lõuna- Eesti Maibeebide kokkusaamine ning meil on ka plaan seda väisata. Samuti tahaks lastega midagi põnevat teha , niisiis Teile, armsad lugejad üleskutse MIDA TEHA JA KUHU MINNA LÕUNA- EESTIS ? 

Kommentaarid

  1. Maantemuuseum, sel nv on Tartus ka hansapäevad. Elistvere loomapark. 😊

    VastaKustuta

Postita kommentaar