Otse põhisisu juurde
 Nagu kõik juba teavad, siis meie oleme puhkusel :) Täpsemalt läheb juba 4.päev ning 6 päeva on veel jäänud. Senikaua on puhkus suurepäraselt läinud !

 Reedel startisime kella 1 aeg ning enamik ajast lapsed tudusid , vaid viimased kilomeetrid olid ärkvel. Viimane pakkimine jäi ka siiski reede peale ning kui ma alguses kartsin, et ma ei suuda asju autosse ära mahutada, siis kokkuvõtteks tuli välja, et mul jäi ruumi ülegi. Kahjuks ma sii tulles autost pilti ei teinud, kui tagasi minnes,  teen ka pilti, et ka teie näeks kui palju mu pisike auto tegelikult mahutada suudab :)

 Laupäeva veetsime Elvas, kuna siis toimus kohvikutepäev. Meie kodukohvikuks oli kohvik "Unistus" , mille kogu tulu läks heategevusorganisatsioonile "Minu unistuste päev" . Kindlasti minge uurige nende kodulehet nende kohta ning kellel võimalik, võib ka neid toetada, et aidata täita kõige nõrgemate unistusi :)

VPühapäeval vedelesime niisama kodus ning nautisime päikest. Reaalselt oli nii mõnus lebotamise päev , et kohe ei olnud viitsimist mitte midagi teha.

 Täna käisime Võrus. Käisime lastega Abikaasa sugulastel külas ning muidugi käisime ka oma kohustuslikul poetiirul, et kõik vajalikud asjad ära osta. Homme/ülehomme on plaanis minna Pokumaale ning usun, et puhkuse ajal jõuame veel vähemalt korra Võrru.

 Kindlasti tahan lastega kuskil veel käia, et ka neil lõbus ja põnev oleks. Kui olen suutnud välja mõelda, mis kohtasid me külastame, siis jagan ka meie kogemust teile.

Kommentaarid

  1. Pokumaa on kyll suht igav koht nii pisikestele ju :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Me ise mõistsime ka seda ning läksime hoopis Lottemaale :) Seal neile tegevust jagus ning ära tulles tuli nutt peale :)

      Kustuta

Postita kommentaar