Otse põhisisu juurde

Pole ammu enam siin käinud :(

 No nii, lõpuks ometi tuleb siia kohe mitu postitust järjest. Saan ära lõpetada kõik need postitused, mida puhkuse ajal alustasin ning lõpuni viia ei saanud, sest mul lihtsalt internetiühendus enamasti puudus. 

 Praegugi saan suurema kirjutamise ette võtta, kuna tolmuimeja andis otsad ning plaan teha suurpuhastus nurjus selle tõttu :( Tegelikult on üldse täna kuidagi kehva päev olnud - kõigepealt läks veekeedukann katki, lihtsalt ei hakanud enam tööle, siis läks meil veranda aken katki , seepeale avastasin, et külmkapp hakkab otsasid andma, kuna lihtsalt lakkamatult lekib ning kõige tipuks andiski tolmuimeja otsad. No ei tea mina, mis kuramuse päev see täna selline on. 

 Ent sellel kõigel on ka positiivne külg, ma saan lõpuks ometi rahulikult blogida. Mul on teile nii paljudest asjadest rääkida, et ma pean vist endale mingid märkmed tegema, et ikka kõigest jõuaksin kirjutada. 

 Ahjaa, vahepeal läks ka telefon lolliks, seega pole mul kõikidest asjadest enam pilte alles, mida olen tahtnud teile näidata, kuid loodan, et olemasolevad ajavad samuti asja ära :) 

 Tegelikult jõudsin koju tagasi juba 5 päeva tagasi, kuid igasugu toimetused on mul aega nii palju nõudnud, et siia ei jõudnud. Olen nende päevadega valmis teinud meie remondinimekirja, samuti olen uurinud kõikvõimalikest kohtadest akendele hinnapakkumisi. Juhul, kui kellelgi on mõni tuttav kuskil aknafirmas, siis võib julgelt mulle teada anda :) 

 Peagi saate lugeda sellest , kes on meile mõned kingitused saatnud, kuidas me lastega Lottemaal ja Maanteemuuseumis käisime ning kuidas me ise lastele narivoodit teeme.

Kommentaarid